Hej med jer
Vi sidder lige og er igang med at forhandle nye priser med Post Danmark
MEN, sikke med overraskelser VI HAR LIGE SPARET 32.000,-
Det er en noget rodet historie, så jeg gør den kort.
Jeg har 2 Webshops, dvs Post DK aftaler og i Post DK's, mildest talt, tåbelige organisation, så laver det tidligere DPD vores priser for www.grydeguru.dk og Post DK selv for www.lampeguru.dk
Nå, men det er jo hvad det er.. Troede jeg..
Priserne på de 2 shop (LampeGuru sender ca 20% flere pakker end GrydeGuru) vidt forskellige.
Jeg fik på GrydeGuru på f.eks. 1-5kg en pris som var ca. 20kr BILLIGERE end LampeGuru (som jo altså sender flest) Resten af priserne i forhold til vægt, er lige så pjattede sat sammen.
Udover det, har vi ved en fejl betalt fuld pris på ALLE pakker sendt i Januar og Februar!
Nå, men yderligere, så har Post Danmark opkrævet det årlige gebyr på afhentingsaftalen (ca. 32.000,- ex. moms) som vi betalte "gladeligt"
Det har vi så yderligere fået oplyst af en anden Post DK ansat, at det gebyr er fjernet hvis man sender over 2500 pakker om året :-/
Dog skal det nævnes, at intet er gratis og at afhentningsgebyret jo bare betales via pakkepriserne, men den kan jo forhandles!
Jeg synes bare lige i skal være obs på dette hvis nogle andre også skulle være blevet "snydt" for 32.000,-
- Og så er en pris kun en pris, til den bliver lavet om af en anden medarbejder :-)
Rigtig god weekend til jer!
Håber i sparer en masse og sælger endnu mere
Nu har jeg da i hvert fald råd til en gang Sushi