Hej venner! Det er atter blevet tid for Jegskriverfordig.dk at vende tilbage. Vi har holdt en længere pause, men det er som sagt slut nu. Efter rigtig mange henvendelser fra gamle kunder, har vi nu besluttet at tiden er inde til, at vi igen vil tilbyde markedets bedste artikler. Vi er opsat på at give den endnu mere gas og skrive endnu flere artikler fremadrettet, således at du kan forvente helt exceptionelle leveringstider. Vi glæder os meget til at indlede et tæt samarbejde med mange af jer - det var utrolig hyggeligt sidst! Kundeudtalelser: Det er første gang jeg fået tekster, hvor der ikke har været 1 finger at sætte nogen steder. Ikke engang på det mere tekniske plan. Jeg er faktisk lidt imponeret, rent ud sagt. Jegskriverfordig.dk - ja det gør du, og det kommer du til igen. Thomas, http://bordeogstole.dk Jeg har også fået en artikel af Christian og artiklen er VIRKELIG velskrevet og godt formuleret og det på trods af han ikke rigtig har noget viden omkring emnet. Props til Christian, det er sgu godt arbejde! Kan kun anbefale ham til andre der skal have skrevet artikler. Claus BressayVi håber, at I endnu engang vil tage rigtig godt imod os. :-) Med venlige hilsner, Christian |
Jegskriverfordig.dk er kommet ud af vinterhi :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Rådgiver hos Billy's Billing.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)