Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partylite - Jeg er s** blevet konsulent!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er

Jeg havde lyst til at starte mig en lille tråd om partylite.

Jeg er nemlig blevet konsulent for dem. Jeg køre mit egent firma som jeg også lever af men ledte efter noget jeg kunne træne mine face to face sælger evner på og faldt over partylite, eller retter opsøgte dem fordi mine familie medlemmer flere gange har haft mig til "parties" og jeg har købt flere af deres produkter på trods af at jeg er mand!.

Jeg var skeptisk over for en MLM virksomhed men jeg må sige indtil videre har det været en rigtig god oplevelse. Det sociale der er ved at være medlem af et "network" er unlike noget jeg har prøvet før på arbejdsmarkedet! også er jeg også glad for produkterne! hvilket jo gør en forskel!.

Er der andre på amino der har haft med partylite at gøre eller firmaer som dem og har lyst til at dele nogle historier så jeg ved hvad jeg har i vente hvis jeg kommer "videre" i hvad der jo i sidste ende er en social pyramide.

Vil gerne have en tråd der handler om livet som "MLM" sælger ikke flame af MLM marketings formen da jeg ved der er modstander af den der ude ;). Hvis folk ville være så søde at holde det til dem selv!

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye titel... Det er en fin måde at få undervisning på og så samtid tjene en skilling. Jeg ønsker dig held og lykke med fremtiden. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tillykke med din nye forretning. Det er jo "frygteligt" at man er lidt forudindtaget, og jeg må da tilstå at det var jeg også selv da jeg læste dit indlæg, for jeg tænkte "glad for produkterne, øhh er det ikke bare lys". Men da jeg er lidt nysgerrig, så kunne det være interessant nok at følge op på dette.  Hvordan foregår jeres arrangementer? Kommer i ud med lys eller?

Mht den tråd du efterlyser, så skal du nok starte den selv...med en overskrift der er neutral ;)

Dbh

Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Henrik

Har du en mail adresse?

Mvh

Seref

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)