Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af alkohol online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er

Jeg står i den problemstilling, at jeg ikke rigtigt kan finde ud af lovgivningen omkring salg af spiritus m.m. 

Jeg har været inde og se på betingelserne fo en alkohol bevilling, hvor man skal være over 25 år, problemet heri ligger så i at jeg kun selv er 20.

Andre steder har jeg set, at man bare skal registreres, men kan ikke stadig ikke helt finde noget om det. Har forsøgt at sende en mail til fødevarestyrelsen, men har nu en uge efter endnu ikke modtaget noget svar :( 

Så nu håbede jeg på, at en af de kloge mennesker herinde, kunne hjælpe mig med min opstartsbarriere :)

På forhånd mange tak

- Dennis Kirkebak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 11:03

Hej Dennis, 

Som hovedregel skal du registreres hos FVST, når du sælger fødevarer. Drikkevarer er også fødevarer. Der kan sagtens være lang behandlingstid hos FVST, når du sender en mail. 

Du skal bare indsende en ansøgning om registrering til FVST. Den finder du på virk.dk eller via www.fvst.dk. 

Husk at hvis du samhandler/importerer spiritus fra andre lande, skal du registreres som importør/sanhandel også. 

Håber det hjalp lidt. Ellers skriv en pm til mig, så skal jeg nok hjælpe dig på vej. Smile

MVH Kristina 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)