Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - Hvad skal jeg sælge??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du løber hurtigt ind i en mur, hvis du ikke finder noget du brænder for. 
I sidste ende kan dine kunder se/mærke om du virkelig gerne vil det her og sælge produktet samt give en god service. 

Man skal undersøge og finde noget man kan tjene penge på - det er klart. Men jeg mener også at man skal finde noget man kan være stolt af. 

PS. jeg er meget enig med Marc C.: Småt er godt! 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 09:08

Mikkel:
Du løber hurtigt ind i en mur, hvis du ikke finder noget du brænder for. 
I sidste ende kan dine kunder se/mærke om du virkelig gerne vil det her og sælge produktet samt give en god service. 

Man skal undersøge og finde noget man kan tjene penge på - det er klart. Men jeg mener også at man skal finde noget man kan være stolt af. 

PS. jeg er meget enig med Marc C.: Småt er godt! 

Kan ikke være mere enig - også det jeg har prøvet at fortælle igennem mine indlæg. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11

Tak for svarende.

Er egentlig enig med jer i at man skal finde noget man brænder for, så man ikke går død i det.

Samtidig mener jeg dog at der skal lægge nogle overvejelser til grund for valget af produkt, man bliver nød til at kigge lidt på trends og på hvordan marked og konkurrenter er. 

Og småt er godt er også det jeg overvejer, 1-2 varer i starten som er nemme at få sendt, også med mulighed for at udvide senere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:40

Hej Mikkel,

Jeg tror det kommer meget an på hvordan man er som person, jeg har ikke forretning for at få venner eller fordi jeg ikke har nok at interessere mig for ..

Selvfølgeligt ville jeg nok aldrig vælge noget der lå mig helt fjernt, men så igen kommer det jo an på hvor meget man laver selv, og hvor meget man får andre til.

Den der sagde man ville køre træt i det: jeg har haft firma siden 2010, og i starten var det produkter som jeg selv glædede mig til at se hvordan virkede, og afprøve.. I dag ryger det ind på lageret og afsted til kunden.. Det gør ikke at min kundeservice er dårlig, eller at jeg ikke udvider med nye produkter .. Men det siger mig ikke noget, det der siger mig noget er at se min omsætning stige, at se ordrerne blive flere osv.

Men det jeg ville frem til, er at hvis jeg skulle køre træt i det så var det nok sket :)

Tvært i mod så bliver jeg da mere og mere tændt på mine projekter når de går godt, og så tænker jeg videre i nye projekter jeg kan investere i.

Men jeg er sikkert heller ikke en standard amino bruger, og min kæreste forstår mig faktisk heller ikke på dette punkt , så det er nok ikke så lige til for alle :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:48

Hej Søren,

Jeg har et forslag, men det er ikke så meget til hvad du kan sælge, men nærmere hvad jeg synes du ikke skal spilde din energi på. Små elektronik himstre-gimser, dippi-dutter og andet godt. Også skal du heller ikke spilde din tid på udstyr til iphone, ipad eller ipod Smile Den citron er vidst ved at være vredet tør? Smile

Hilsen Jane

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 10:23

Hej Michael.

Jeg kan sagtens se dine synspunkter, men som jeg kan forstå har du haft en passion og følelse for det produkt du sælger. Omend du har mistet den over tiden, har den stadig været der.

Jeg tror at det har givet dig et godt udgangspunkt, hvilket må anses som værende et af de vigtigere aspekter af opstarten, driften samt væksten.

Det er gnisten der driver én, og det nye og spændene er klart det mest interessante. Dog tror jeg at alle projekter fortjener den form for 'gnist,' for så har man da et relativt godt udgangspunkt - også til den dag man kører træt i det.

Men hvad ved jeg - jeg er selv lige startet og kan kun fortælle om mine forstillinger samt få erfaringer :)

Heldigvis er vi alle jo forskellige. Ellers ville det godt nok være kedeligt.. :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)