Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp, reklameplads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjæææælp


Er der nogen derude der har styr på reklame priser (altså hvad man kan tage for reklameplads)

Det drejer sig om to forskellige ting.

Det ene er en miniracerbane der bliver udlejet til fester, messer og alt muligt. hvor der er bandereklamer bilerne og ratkonsolerne. Jeg havde tænkt mig at sælge det lidt som pakker f.eks. tilbyde Spamfighter deres eget racingteam med reklamer på bil, bande og konsol + et gratis fredagsræs og rabatter på fremtidige events for 2-3000 kr eks moms og udgifter.

Er det rimeligt ?

 

Og det andet projekt er et spil, som bliver eksponeret landet over, hvor reklame pladsen er i hjørnet på et kort i visitkortstørrelse, jeg havde tænkt mig at 100''000 kort + reklame på salgskassen og reklamerne skulle koste omkring 5000 kr eks moms og udgifter.

 

Er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning ?

Er der nogen der har erfaring med at sælge reklameplads (f.eks. hvordan er det bedst at henvende sig)

Og nåhja er der nogen der vil have deres eget racingteam ?

 

Hilsen

Nicolai

 
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte da lige at sige


Tak for dette forum, jeg syntes at det er stort at en man som dig Martin, gider at lave noget hvor vi "små" også må blande os.

Da jeg syntes at alting ofte er forbeholdt dem med de KÆMPEstore ideer og de mange penge.

 

Jeg skal nok også præsentere mig selv senere, men lige nu har jeg en veranda der skal bygges (Ja så har jeg den vel egentlig ikke endnu !?), en grund der skal fræses og 190 m2 fliser der skal lægges. (en nybyggers forbandelse)

Så min præsentation må vente til næste uge.

 

Endnu en gang tak dette site og dine nyhedsbreve.

 

 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Først tak for din ros, den er jeg rigtig glad for!

Prisen for reklamen er svær at gøre op uden at vide hvor mange der ser den og hvilken placering man får. At få et fredagsræs til 2000 - 3000 kr. lyder billigt, hvis det betyder at du kommer ud og sætter en bane op og lader de ansatte lege et par timer.
Så hvis din tanke er at tage 2000 - 3000 kr. for fredagsræs + reklamer på biler, ja så er jeg da helt klart på og du kan da så bare maile mig.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)