Jeg går og sysler med idéen om at starte et projekt op i Sverige og jeg er så godt som klar til at give det en chance. Min største udfordring er dog at jeg ikke er stærk nok i det svenske sprog, tale som skriftligt og at jeg derfor har brug for enten at fange en freelance/studerende, eller starte op med en partner. Denne person skal altså være stærk i det svenske sprog. Er du ikke det, men voldsomt interesseret og har et godt netværk og andre gode ting at byde ind med, tager vi en snak. Det vigtigste parameter for succes er godt opsøgende salg hos virksomheder (særlig niche) og give dem et større kundeflow, mod at de vil være villige til at sælge deres produkter/services til en særlig og billigere pris end normalt. På den måde er der allerede dannet grundlag for at skabe en stor kundekreds, der kun vil vokse, så snart vores side er blevet kendt i samfundet. Kontakt mig gerne så snart du læser dette indlæg og har fundet det interessant. Om du er kvinde eller mand, gør ikke så meget, men du må meget gerne være en frisk, udadvendt type og helst ikke ældre end 40 år. Med venlig hilsen Jeppe jeppea@outlook.com |
Jeppe,
Jeg har en ung fyr i mit netværk, som er dansk/svensk studerende og bor i Sverige - han vil rigtig gerne ernære sig som oversætter ved siden af sit studie. Da han afleverer et fantastisk produkt og er verdens sødeste unge mand, vil jeg gøre ALT jeg kan, for at hjælpe ham videre. Han er tilknyttet min virksomhed og har løst nogle opgaver for mig - til UG X&O ;-)
Du kan ringe eller skrive til mig lene@beckogsommer.dk eller på 2255 6576
Lene