Hej Mette,
Det er ok med en hård tone, da ris/ros oftest er en stor hjælp til et bedre resultat.
Når det er sagt, så er jeg ikke af den holdning, at en eneste af de behandlere vi har på stressterapi.dk er "halvstuderede røvere" eller "useriøse" behandlere. Det er hverken op til os eller dig, at vurdere om stressbehandlere er "røvere" eller "useriøse".
Når en ny iværksætter kontakter
SKAT og vil have et
CVR NR. er det heller ikke SKATs arbejde at vurdere om denne nye iværksætter udelukkende vil have tilfredse kunder.
Og det er heller ikke Martin Thorborgs opgave at kontrollere om samtlige medlemmer på
amino seriøse/useriøse.
Eller når Berlingske Tidende har solgt en annonce i avisen, er det heller ikke deres opgave at undersøge, om denne
virksomhed nu kører alt til punkt og prikke.
Dansk Supermarked tjener kassen på at sælge elektronik... Jeg har tidligere købt computer i Bilka, der pænt sagt var noget lo**... Er Dansk Supermarked useriøse eller røvere? Næh... De har en masse tilfredse kunder... Bare ikke mig, når det handler om elektronik.
Hvis du har haft eller kender nogen der har haft dårlige oplevelser med nogle af de behandlere, der er i vores register... OG disse behandlere STADIG kan drive en virksomhed, er jeg overbevist om at det sikkert har været enkelte tilfælde. Men jeg vil aldrig kalde en iværksættere (i dette tilfælde stressbehandlere) for useriøse og slet ikke røvere. Hvis de er useriøse eller røvere, så eksisterer deres forretning nok ikke særlig længe og så biver de slettet fra vores register.