Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du stressbehandler?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:40
Det var da en frygtelig masse halvstuderede røvere du har der - hvorfor ikke lave siden seriøs og vælge folk som har en længerevarende uddannelse og rent faktisk KAN noget udover at lytte og stille mere eller mindre begavede spørgsmål?

Ja, undskyld den hårde tone, men jeg synes internettet i forvejen flyder over af useriøse behandlere af dette og hint - vi trænger til et seriøst indslag på den front!

Derudover - så held og lykke med projektet

Mette

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:36
Har gode erfaringer med ham her :
 http://www.strongmind.dk/index.php?page=fd&id=305

Men min holdning er, at gode råd kan bruges !

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:38

Hej Mette,

Det er ok med en hård tone, da ris/ros oftest er en stor hjælp til et bedre resultat.

Når det er sagt, så er jeg ikke af den holdning, at en eneste af de behandlere vi har på stressterapi.dk er "halvstuderede røvere" eller "useriøse" behandlere. Det er hverken op til os eller dig, at vurdere om stressbehandlere er "røvere" eller "useriøse".

Når en ny iværksætter kontakter SKAT og vil have et CVR NR. er det heller ikke SKATs arbejde at vurdere om denne nye iværksætter udelukkende vil have tilfredse kunder.
Og det er heller ikke Martin Thorborgs opgave at kontrollere om samtlige medlemmer på amino seriøse/useriøse.
Eller når Berlingske Tidende har solgt en annonce i avisen, er det heller ikke deres opgave at undersøge, om denne virksomhed nu kører alt til punkt og prikke.

Dansk Supermarked tjener kassen på at sælge elektronik... Jeg har tidligere købt computer i Bilka, der pænt sagt var noget lo**...  Er Dansk Supermarked useriøse eller røvere? Næh... De har en masse tilfredse kunder... Bare ikke mig, når det handler om elektronik.

Hvis du har haft eller kender nogen der har haft dårlige oplevelser med nogle af de behandlere, der er i vores register... OG disse behandlere STADIG kan drive en virksomhed, er jeg overbevist om at det sikkert har været enkelte tilfælde. Men jeg vil aldrig kalde en iværksættere (i dette tilfælde stressbehandlere) for useriøse og slet ikke røvere. Hvis de er useriøse eller røvere, så eksisterer deres forretning nok ikke særlig længe og så biver de slettet fra vores register.

I mine øjne kunne det ikke være mere simpelt.. Men som sagt er ris og ros altid mere end velkomne :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:40
Hvad sker der lige for quoten? :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:35
Jeg syntes der er nogle gode fif her og der. Må jeg lægge dem ind på min portal, www.kompetencer.info med reference til kilden ?

vh
stefan

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:58
Hej Stefan,

Du må godt tage et uddrag af teksterne, men ikke det hele. Hvis det er en artikel, så er det meget vigtigt at navnet på skribenten og StressTerapi.dk står på dit site også, og at du generelt refererer og linker til hele teksten på StressTerapi.dk.

Mvh
William

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 19:48
Bare i orden.
Takker

www.hadstencomputer.dk

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:47
Jamen jeg tror da godt, at jeg kunne finde på at melde mig ind som "halvstuderet røver"

Hvor mange besøgende har I?

Mange "røverhilsner"

Skou 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Jahhh vi har nok hver vores opfattelse af hvad halvstuderede røvere kan være. Den største udfordring er måske at gribe i egen barm, før man giver sin mening til kende om, hvad andre bør og skulle. Jeg har lige været forbi et andet emne idag, hvor jeg også så et indlæg fra dig Mette, og jeg prøvede at gå ind på din webadresse. Der kunne jeg se at du tilbyder coaching, men jeg kunne ikke umiddelbart se at du er certificeret coach????? hmmmm -Jeg vil også i samme forbindelse sige at jeg ikke fik opfattelsen på din hjemmeside, at du er en "halvstuderet røver". For mig så det ud som om du har mange kvaliteter.

Jeg arbejder med coaching og tager det meget seriøst, jeg kan da også synes det er "irriterende" at mange kalder sig coaches uden at have en proff. certificering, men jeg hverken kan eller vil ikke, være dommer overfor om andre er kvalificeret til at udføre coaching/terapi mv -for hvornnår er vi det???

Jeg vælger at udføre mit erhverv med stor seriøsitet, moral og etik -set ud fra MIN VERDEN, og det jeg synes er rigtigt.

Det må vi jo så håbe at de du betegner som "halvstuderede røvere" også gør 

Slutter lige af med et citat jeg er utrolig glad for, og som jeg synes siger meget:

"Et hvert menneske gør det bedste det kan, ud fra de forudsætninger det har"

Fortsat rigtig god weekend til jer alle -det der nu er tilbage af den....

Søndagshilsner

Sanne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)