Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd om bedre SEO til eventbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver booking og eventbureauet Creatonaut (creatonaut.dk)

Jeg ligge på side 1 når man søger på: eventbureauet - (det giver desværre ikke flere kunder af den grund, nogle input?)

Jeg ligger på side 2 / 3 når man søger på: eventbureau

Også stopper festen også her..... Jeg ligger overhovde ikke på nogle sider når man søger på underholdning, bookingbureau, børneunderholdning, stand-up til tros for at jeg synes at jeg har prøve at gøre alt det rigtig... men noget må jeg jo har gjordt gladt..

Men hvad? - Det er dette problem jeg håbet i kunne hjælpe mig med at løse eller give mig nogle gode råd.

Hilsen

Timm Jakobsen

Creatonaut.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke set din side, men blot lige tjekket dine backlinks. Du har stort set ingen backlinks og de konkurrenter du har på de meget svære ord du gerne vil op på har MASSER. Så selvom dit site skulle være i orden, så kommer du ikke op på så svære ord, med så få backlinks.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det første du skal gøre er at lave en ordentlig Keyword Analyse. Altså, finde ud af hvilke søgeord du gerne vil findes på. Hvis du har en Adwords kampagne kørende er det en god start. Her kan du se hvilke søgeord der giver leads eller salg. Har du ikke en Adwords kampagne kan du alligevel bruge Keyword Toolet fra Google.

Herefter udvælger du så 10-20 søgeord som du vil gå efter. Grupper dem gerne sådan at du for 'eventbureau' har under-søgeordene 'eventbureau i xxxx'. Nu kan du så målrette dine undersider til disse søgeord gennem opdatering af tekst, indhold, Title tags m.m.

Når dette er på plads kan du begynde med linkbuilding hvor du går efter de 'lavthængende frugter' i søgeordene, altså 'long tail' søgeordene. Efterhånden som du forbedrer din placering på disse vil du også opleve at gå frem på de mere konkurrenceprægede.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)