Hejsa Aminoer.... Nu bliver jeg nød til at få dette opklaret.......
Gennem tiderne har jeg sendt mange mails. Mange mails til virksomheder omkring produkter/ydelser JEG ønsker, at købe. Meget overraskende oplever jeg OFTE, at jeg ikke får svar.
Enten sender jeg mailen direkte fra hjemmesiden (kontaktformular) eller direkte til mailen. Fra mit mail program.
Er der nogen derude der virkelig ikke gider at besvare mails? Jeg er bare meget overrasket over dette!!!!!!
Selv tager jeg mails ligeså alvorligt som et tlf opkald eller personligt brev.!
Der skal siges, at det ikke er store virksomheder der kan tænkes at modtage MANGE mails. Men virksomheder er i små/mellem klassen. Og forespørgelserne kan varirer fra 300 kr. op til 15000 kr.
Hvorfor sker dette? Oplever du, at du må undlade at besvare mails pga travlhed? |
Email/brev/opringning
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Men jeg synes også ofte jeg har problemer med at få svar fra middelstore firmaer... Det problem jeg har set i de firmaer jeg har arbejdet i, er at folkene der skal besvare mailsne, oftest ikke er orienteret nok mod at salg kan komme den vej fra, og derfor glemmer at besvare mails eller læse dem overhovedet. Det er oftest firmaer der ikke har optimeret der webside. Altså bare har en webside, fordi det skal man have. mvh Janus |
Da jeg skulle have nye forsikringer sidste forår kontaktede jeg 8-10 selskaber gennem deres hjemmeside. Topdanmark var de eneste der ringede tilbage og i dag er jeg glad kunde hos dem. Er dybt overrasket over, at det kan ske. Da jeg så skulle have erhvervsforsikring i efteråret gjorde jeg det samme - med samme resultat. Er nu kunde hos topdanmark der også Alle selskaber havde en få-et-tilbud formular Men du har da ret firechief. Det er da mere end utroligt, at man ikke engang vil lave et "let" salg. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)