Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yahoo Search Marketing - Er de gået under jorden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at få fat i kundeservice hos Yahoo Search Marketing, vedr. en tidligere konto hos dem som har været inaktiv en periode. Men jeg vil gerne ind og kigge på den. Jeg har prøvet at resette passwordet og får en mail retur at jeg kan gå ind og vælge nyt passwortd, men derefter nægter den stadig adgang med det nye password.

Jeg har e-mail adresser jeg tidligere har brugt til deres DK kundeservice (dog med svar på engelsk), men de svarer ikke på de adresser nu. Jeg har også efter lang tids søgen fundet et DK tlf.nr. på deres site som dog var inaktivt, ligeledes et engelsk tlf.nr. som er inaktivt.

Så jeg ved ikke hvordan jeg skal få kontakt til dem, og hjælp til kontoadgang?

Er der nogen af jer der har kontakt til YSM og kan lede mig i retning af en mail adresse eller et tlf.nr. der virker?

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 12:06

Hej 

Har du prøvet at kontakte Bing?

Anne plejer at være meget sød;-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:17

Yahoo search er blevet sammenlagt med msn og Bing - de hedder nu Bing Ads.

Under sammenlægningen fik du mails om overflytningen af dine konti.

Hvis den har været inaktiv vil jeg egentlig anbefale at oprette en ny på Bing Ads.

Overflytningen gik knap så elegant som man kunne ønske og betalingsoplysninger m.v. skulle godkendes på ny.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:20
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)