Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendybaby i nyt design

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:02
Der er allerede givet mange gode kommentarer, så jeg har kun en tilføjelse:
Dette billede: http://www.trendybaby.dk/product/Gravid/Boob-bluse-med-lange-%E6rmer%2C-str.-small er mindre heldigt - det ser ud som om hun står og tager sig selv på brystet. Først når jeg zoomer ind kan jeg se, at der må være skåret en baby ud for hånden er halv...

Jeg synes i har så lækkert tøj at jeg får lyst til at tjene mange penge for derefter at få et barn jeg kan købe noget til =P

Designet er ikke lige min stil - for meget farvelade uden at det signalerer glæde, men jeg er jo heller ikke mor...

Venligst

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:12
Kære alle

Tusind tak for de rigtig gode kommentarer, det er jo fantastisk så meget godt i kommer med.

Jeg er ked af at jeg er så sporadisk på Amino for tiden, men min fucking lorte computer brændte totalt sammen. Jeg nåede lige at rose Lenovo på Amino og så var den død ;-) Så nyt motherboard og efterfølgende formattering af harddisken har sat mig en uge tilbage og så lige midt i E-pusher 2.0 lanceringen.

Teamet bag Trendybaby er sat i gang med at travle alle ideerne sammen og de er rigtig glade for feedbacken og tager meget gerne imod mere. Vi SKAL have lavet Scandinaviens bedste børnetøjsbutik og så er den ikke længere!

Igen tak, jeg værdsætter det rigtig meget!

Dbh Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 00:01
Lækkert site at shoppe på.
En kommentar:

Billederne (velkommen til vores nye butik) og "Åbningsfest..." er ikke sat ind som background. Det irriterer mig altid, når explorer popper op med den lille værktøjskasse til skalering, udprint og what ever, når musen holdes for længe over et billede. På de andre sider, jeg lige kikkede er problemet der ikke. Kun på forsiden.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:38
Hej Martin

Jeg vil da også gerne ønske jer et stort tillykke med den nye shop. Den er flot og indbydende og det nye logo er meget fint :) Jeg har også fundet nogle småting, som I måske kan bruge:

I er sikkert klar over at der mangler en del under jeres norske side ? Den er slet ikke færdig og det er synd at den ikke er klar når siden er lanceret, men sådan er det måske pga. at det hele sker "live".

Jeg kan rigtig godt li at man kan se størrelserne fra kategori siden, men hvis jeg vælger en størrelse, så sker der ingenting... Det forvirrer og er lidt irriterende :) Og vælger jeg vareinfo lige efter, så vil den overhovedet ikke reagere, men det kan selvfølgelig være min browser, men jeg skal klikke en 3-4 gange inden der sker noget..

På eksemplet over nyhedsbreve mangler jeres e-mærke logo og man kan kun komme tilbage via browserens "tilbage" eller via logoet. Det kan måske forvirre en kunde eller 2 :)

Jeg har et lidt anstrengt forhold til ideen med at man inden tjek ud, bliver præsenteret for diverse ekstra varer. Jeg bliver altid så frygtelig irriteret når jeg handler på (specielt) udenlandske sites og bliver tæppebombet med gode tilbud mens jeg "står ved kassen". Omvendt er jeg jo selv shopejer og vil gerne have kunden til liiiige at købe lidt mere, så jeg glæder mig til at høre hvad jeres kunder siger til denne funktion. Giver det mon et mersalg eller bliver de sure og går ?

Ellers en rigtig flot shop, som man da kun kan være misundelig på :) og jeg ønsker jer held og lykke i hele skandinavien.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Copenhagen
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:30
Jeg takker også!

Vi har faktisk været omkring en del af kommentarerne og I vil kunne se nogle af dem live allerede. Omkring designet har vi været rigtigt langt omkring og kommentarerne dækker hele spektret, fra grimt til genialt :-) 

Vi er glade for en hel del af det, men kommer bestemt til at prøve nogle ting af over de næste måneder. 

God aften,

Max - trendybaby.dk

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 23:35
Det er jo svært at tilføje noget der ikke allerede er blevet sagt, så jeg vil nøjes med at sige "top nice" og når de sidste smårettelser er på plads, så skal det nok blive en stor succes.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:49
Hej Martin og "TrendyBaby"-ér,

Jeg har lige været inde og kigge igen...! (lige for at tjekke om der var lavet nogle ændringer..)

Jeg ville se på nogle af produkterne fra Hollys (slå om/langærmet/sparkedragt) når jeg så klikker på vareinfo, får jeg at vide at "siden ikke kan vises", på jeres main, men når jeg går ind under tøj 0-2 år kan jeg godt finde sparkedragten og ved klik komme videre til varekortet. Jeg kan dog ikke bruge zoom på billedet.

Jeg ved ikke om jeg lige har ramt det ene produkt som "ikke virkede" - eller om det er fordi i ikke er helt færdige.

Nu er i ihvertfald opmærksomme på det.

Mange hilsner

Dorte

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 12:30
Jeg syndes umidlbart den er flot men

pris mærkerne der er en flad kant og så syndes jeg de skal "skinne" lidt mere lidt lysere

og jeg syndes det er synd at det kun er halvdelen af grafikken som er web2.0 grafik hvorfor ikke det hele?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:13

Hej Martin & Co.,

En hurtig kommentar fra en hardcore børnetøjs-netshopper. Faktisk så mistede trendybaby.dk mig som kunde for år tilbage, da den gamle version (efter min helt private mening) var rodet og komplet uoverskuelig at navigere rundt i.

Lad mig sige med det samme, at jeg er ganske imponeret og at siden nu virker rigtig godt. Selvfølgelig er der tekniske småting, som undrer og giver anledning til "hvorfor-gør-I-ikke- sådan-kommentarer", men man kan ikke stille alle tilfredse og Rom blev ikke bygget på en dag. Derfor ingen gode råd om teknik og detaljer, men om det overordnede indtryk, som er afgørende for om en e-shopaholic som jeg selv :-)

Ros
1) Menuen er endelig blevet overskuelig og det er genialt, at man enten kan surfe rundt via mærker eller alt efter, om man er ude efter drengetøj, pigetøj etc.
2) Oversigten der dukker op til højre for billedet, når man klikker eks. "Til drenge" er rigtig fin og visualisering frem for tekst er en super løsning
3) Billedkvaliteten er rigtig god - og thumbs up for zoomfunktionen

Ris
1) Der er stadig et eller andet med designet - det er som om det "vil for meget", lidt enklere og ydmygt ville være rart for øjet
2) Som e-shopper (af den lidt mere seriøse slags, hmhm) er de faktuelle oplysninger blot et irritationsmoment for øjet, "om trendybaby, vilkår for køb" mv. behøver ikke den fremtrædende plads, saml det eet sted, så det ikke slås om plads med de andre budskaber
3) Der er lidt for mange gengangere under de forskellige kategorier (f.eks. etiketterne) - det kommer hurtigt til at virke som fyld

Du skriver, at I vil være Skandinaviens bedste børnetøjsbutik og det er jo ikke så lidt :-) Det er altid nemt at komme med kritik, men af praktiske ideer, der kan være medvirkende til at nå målet, vil jeg foreslå:
1) En udsalgskategori
2) En visuel match-guide, der fortæller mig, hvilke bluser der passer godt til de bukser mv. Det er altid svært at bedømme på nettet om den blå nu lige passer med den grønne. Desuden skaber det mersalg for trendbybaby.dk, hvis man ser et sæt, som man ikke lige umiddelbart ville sætte sammen og man får en "hov-var-der-også-en-bluse-til"-oplevelse = merkøb
3) Flere mærker, der er så mange fede børnetøjsmærker og I mangler nogle af de "uundgåelige"

Nå, det blev til lidt mere end en hurtig kommentar. Håber det kan bruges, jeg vil i hvert fald holde øje med siden, næste gang kontoen tillader lidt powershopping :-)

/Jannelouise

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)