Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktiehandel fra sofaen ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej fellow Áminos

Jeg  sad lige igår og fik den ide at købe lidt aktier i nogle helt bestemte selskaber...

Er det således at der er firmaer der tilbyder at man kan handle aktier hjemmefra ? Jeg ved jeg kan gennem min netbank når jeg investerer min pension, men der er investeringsmulighederne begrænsede...

De selskaber jeg ønsker at købe er alle danske og regristrede på den danske børs.

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:26
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:29
Kan anbefale:

http://www.saxobank.dk/

Der er også en demo version...

Markedet er rimelig volatilt lige nu, så pas på....

Tilmeldt 6. Aug 07
Skrevet kl. 14:31
Super tak - det ser jo rimeligt simpelt ud - lur mig om jeg ikke er igang i løbet af weekenden :-)

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:24
Jeg er nu meget sikker på at du også kan handle online via din bank, og oftest er kurtagerne meget lave - nu når du klarer det hele selv. Nordea ved jeg hvertfald tilbyder det.

// Jesper Skov

Tilmeldt 6. Aug 07
Skrevet kl. 20:17
Hej Jesper

Det tror jeg oså jeg kan - har også Nordea - men det overblik der er i en decideret applikation til aktie handel det har jeg ikke. Har prøvet det gennem nordea når jeg investerer min pension.

Jeg kan faktisk anbefale den saxobank applikation jeg også selv er blevet anbefalet i denne tråd - der er en tre ugers demo med 100.000 fiktive kroner, så ka man ligesom teste det af.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)