En service af en eller anden art ala agera, men til anden brug tror vi ser mere af det.
For at gøre livet nemmere for iværksætter så de ikke skal bruge til på unødvendigt arbejde der kan gøres af andre, hvis man selvfølgelig ikke har egenskaberne.
Hvad det lige er kan jeg ikke komme frem til men tror det er noget i den retning.
Det er lige i martins ånd.
Bliver super spændende at se hvad de har nusset med i så lang tid.
Utroligt så meget hype der er omkring det... Men det er med sikkerhed en service, som er målrettet virksomheder og selvstændige. Like everything else on this website...
Jeg håber bare det kan leve op til hypen. En slags hype som næsten kun bruges af Apple , Google osv, og som jeg selv synes er ret plat. Martin plejer at have begge ben solidt plantet i jorden, så jeg håber ikke at han er ved at udvikle sig til for meget af en showman med varm luft som bedste vare.
Men jeg håber da på det bedste, som jeg altid gør for Martin og for alle Aminobrugerne, mig selv inklusive.
God weekend
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
? Hvis jeg skulle finde på noget, som for mig ville være et fantastisk produkt, skulle det være en "find partner"-service. Altså en service hvor man som iværksætter kan finde en partner med de kvaliteter som personen ikke selv indeholder. Det kunne være et super produkt, samt en ny måde Amino kunne tjene penge på
Det kunne være super fedt med sådan en funtktion :-)
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Tror at hemmeligheden hedder at følge med tiden og udvikle sig lige som andre forretninger og så gøre en masse mennesker nysgerrig i den proces alle forretninger forhåbentlig gennemgår
Jeg håber bare det kan leve op til hypen. En slags hype som næsten kun bruges af Apple , Google osv, og som jeg selv synes er ret plat. Martin plejer at have begge ben solidt plantet i jorden, så jeg håber ikke at han er ved at udvikle sig til for meget af en showman med varm luft som bedste vare.
Men jeg håber da på det bedste, som jeg altid gør for Martin og for alle Aminobrugerne, mig selv inklusive.
God weekend
Ja, synes også at den er hypet helt vildt. Synes også at have hørt at hemmeligheden skulle være ude til de 100-150 første tilmeldte på http://amino.dk/hemmelighed men er ikke sikker.