Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad håber I, at Amino's hemmelighed er?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Oleary:

Nogen der ved hvad Amino's hemmelighed er?

Jep! Det er en hemmelighed...

Skype-Giggle

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:33

Tonny Skov Pedersen:
Jep! Det er en hemmelighed...

Wink Ja Tonny du kan sagtens. Hørte i dag at du også havde hørt om den Yes.

Jeg sender dig en PM'er senere for at høre om dine vurderinger.???

Jeg er blevet overbevidst selv. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:40
En service af en eller anden art ala agera, men til anden brug tror vi ser mere af det.

For at gøre livet nemmere for iværksætter så de ikke skal bruge til på unødvendigt arbejde der kan gøres af andre, hvis man selvfølgelig ikke har egenskaberne.

Hvad det lige er kan jeg ikke komme frem til men tror det er noget i den retning.

Det er lige i martins ånd.

Bliver super spændende at se hvad de har nusset med i så lang tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:01

Utroligt så meget hype der er omkring det... Men det er med sikkerhed en service, som er målrettet virksomheder og selvstændige. Like everything else on this website...

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 21:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
Jeg er 100% sikker på at det skal vise sig at Google har opkøbt Amino.dk.. Whisper

Du tager helt fejl, det er Amino der har opkøbt Google ;)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Internexus:
Jeg er 100% sikker på at det skal vise sig at Google har opkøbt Amino.dk.. Whisper

Du tager helt fejl, det er Amino der har opkøbt Google ;)

Hvordan kan jeg overse det... Sorry Surprise

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg håber bare det kan leve op til hypen. En slags hype som næsten kun bruges af Apple , Google osv, og som jeg selv synes er ret plat. Martin plejer at have begge ben solidt plantet i jorden, så jeg håber ikke at han er ved at udvikle sig til for meget af en showman med varm luft som bedste vare.

Men jeg håber da på det bedste, som jeg altid gør for Martin og for alle Aminobrugerne, mig selv inklusive.

God weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:11

Kick Ass Attitude:

? Hvis jeg skulle finde på noget, som for mig ville være et fantastisk produkt, skulle det være en "find partner"-service. Altså en service hvor man som iværksætter kan finde en partner med de kvaliteter som personen ikke selv indeholder. Det kunne være et super produkt, samt en ny måde Amino kunne tjene penge på

Det kunne være super fedt med sådan en funtktion :-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:48

Tror at hemmeligheden hedder at følge med tiden og udvikle sig lige som andre forretninger og så gøre en masse mennesker nysgerrig i den proces alle forretninger forhåbentlig gennemgår

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:41

Jimi Hove:

Jeg håber bare det kan leve op til hypen. En slags hype som næsten kun bruges af Apple , Google osv, og som jeg selv synes er ret plat. Martin plejer at have begge ben solidt plantet i jorden, så jeg håber ikke at han er ved at udvikle sig til for meget af en showman med varm luft som bedste vare.

Men jeg håber da på det bedste, som jeg altid gør for Martin og for alle Aminobrugerne, mig selv inklusive.

God weekend

Ja, synes også at den er hypet helt vildt. Synes også at have hørt at hemmeligheden skulle være ude til de 100-150 første tilmeldte på http://amino.dk/hemmelighed men er ikke sikker.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)