Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken blog software skal jeg vælge?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil til at skifte min blog ud, med en bedre... Men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal vælge!
Hvad vil I anbefale?

Mikkel Johansen
Mediegrafiker / Inmedia

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 10:36
Forfatter:InMedia Reklame

Jeg vil til at skifte min blog ud, med en bedre... Men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal vælge!
Hvad vil I anbefale?

Hej Mikkel Johansen

Jeg vil anbefale WordPress som er open source baseret og udviklet i PHP/MySQL (Dvs billig at anskaffe
og hoste.

Der findes mange Aminoer der bruger WordPress og som kan hjælpe Dig udover det jeg lige kommer med her!

Du kan få fat i WordPress her: wordpress.ord

Jeg har skrevet et par artikler på min blog om WordPress
- Hvordan Du får den optimeret til søgemaskiner: WordPress har dårlig URL struktur
- Hvordan Du undgår kommentar-SPAM: Kender Du et godt plugin til at stoppe blog-SPAM

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:46
wordpress wordpress og wordpress... men pas på... du kan hurtigt komme til at bruge så mange flere timer på at finde plugsin, themes (skabeloner) og rette skabeloner til, end egentlig at skrive på din blog..  for der findes så uhyre mange plugsin og skabeloner derude...

Sæt dig ned først og bestem dig for hvad du har brug for, og så gå målrettet efter det... lad dig ikke slå ud af kurs... for så forsvinder din søvn bare... (taler af erfaring ;-) )

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:52
Som alle de andre vil jeg også anbefale dig Wordpress. Hvis du oplever problemer, så hiv fat i mig på en PM eller MSN på support@moskjaer.dk

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:58
Der er vist ingen tvivl om at det er Wordpress jeg skal vælge

Jeg vil gerne have min blog til at have adressen inmedia-blog.dk
Kan det lade sig gøre med Wordpress? Så vidt jeg kan se er man bundet af at blogen hedder noget med Wordpress i enden...!?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:01
nej nej..-overhovedet ikke.. det er hvis wordpress.com hoster din blog...

du skal ind på wordpress.org og downloade... derfra uploader du bare filerne, ændrer i config filen (noget database halløj) og så er du ellers kørende....

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:14
Dato: 10-08-2007 10:45:52 Forfatter: Brian Brandt
wordpress wordpress og wordpress... men pas på... du kan hurtigt komme til at bruge så mange flere timer på at finde plugsin, themes (skabeloner) og rette skabeloner til, end egentlig at skrive på din blog..  for der findes så uhyre mange plugsin og skabeloner derude...

Sæt dig ned først og bestem dig for hvad du har brug for, og så gå målrettet efter det... lad dig ikke slå ud af kurs... for så forsvinder din søvn bare... (taler af erfaring ;-) )

Jeg er også selv lige gået igang med wordpress. Og tippet om at holde sig til få plugins/widget er ganske fornuftigt, men man skal jo liiiiige :)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:31
jeg tror jeg har måske omkring 70 - 80 plugins i min mappe på webhotellet... sikkert langt flere på c-drevet... :)

Og ligeså mange themes... der mangler altid lige en enkelt detalje på hver skabelon :) .... og så ser man en anden blog der er helt fantastisk, og så er det ellers ud og lede igen.... :-) ...

Men nu har jeg sagt til mig selv, glem det.. ikke mere roden... nu skal det være indholdet... og det har fået mig til at kunne smide et indlæg mindst en gang hver dag nu ;-) ...

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 11:54
Hej Mikkel

Jeg har selv forsøgt mig lidt med forskelligeblogs. Man kan selvfølgelig se på det rent teknisk alt efter hvor man skal hoste sin blog.
Jeg bruger nu BlogEngine.Net http://www.dotnetblogengine.net/
.
Super let at bruge og få op at køre. Det er ASP.NET 2.0 og pt. anvender jeg blot at den skriver til xml filer. Det er muligt at anvende en database hvis man vil.
Der findes også mange plugins til den og så kan man selv lege med koden hvis man vil.
Se evt. her hvor jeg anvender den. www.rasmuschristensen.dk
Den er endnu ikke sat helt op :)

/Rasmus

Fra Overlade
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:57
Jeg bruger også Wordpress, og vil helt klart anbefale det. Det er nemt at bruge og en fordel at der er så mange plugins og themes, men en god ide at passe på tidsforbruget  Held og lykke med valget
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)