Det første der skriger mig i øjnene, er at der på nuværende tidspunkt kun er 2 produkter på siden, hvor beskrivelsen, "om os", siger at der burde være en hel del mere.
Selve shoppen bør omskrives, så den er dansk.
Hvad er fragtomkostningerne?
Kontaktemailen bør ændres til noget der kan relateres til "simgames", om det så er simgames@gmail.com eller hvad det måtte blive
Mangler der ikke en "Betingelser" side?
Hvilke betalingskort kan der betales med?
Tilbage sidder jeg lidt med følelsen af at der mangler noget information på siden. Den information der er, er yderst sparsom.
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Som der allerede er skrevet, det er som om der mangler lidt indhold. Du nævner 2 spil, de 2 som er i shoppen, skriver så "og mange flere" og alligevel er de ikke flere spil når man navigerer videre på siden. Det får brugeren til at stille spørgsmål ved troværdighen, selvom jeg må sige at de ellers er en flot og gennemført hjemmeside, dog med manglende indhold på forsiden :)
Din forside: Fyldt med stave- og formuleringsfejl og uden interessant indhold. Billedet af en eller anden dame i headset, der er brugt 2000 andre steder giver ikke kunderne nogen værdi - tværtimod
Når man har udfyldt i kurven og klikker videre står teksterne oven i hinanden.
Din fragt er den samme uanset hvor i verden man vil have sendt sine varer.
Jeg håber ikke du har brugt for lang tid på din shop, for jeg tvivler på du får succes. Du har meget meget lang vej endnu for at opnå noget, der bare minder en smule om et sted folk vil handle.