Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring søges: Quickpay vs. epay - Magento

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger i øjeblikket en ePay på vores Magento shop, og er overordnet rigtigt godt tilfredse. Problemet er at når kunderne skal betale, går overgangen til ePay utroligt langsomt, og det er ikke altid at der i det hele taget kommer et betalingsvindue. det problem er blevet større det sidste stykke tid, og er kammet helt over i denne weekend. Nu er det faktisk ved at være ret irriterende at se de penge vi går glip af.

Vi vil naturligvis forsøge at få lokaliseret og løst problemerne, men efter at have læst et par andre tråde, er jeg ved at være bekymret for om det er et generelt problem. Derfor skader det ikke at begynde at tænke i alternativer. Og her kan jeg ikke komme på andre end Quickpay.

Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen herinde der bruger Quickpay / Magento løsningen, og om de har samme udfordringer ?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:07

Er jeres plugin helt up to date?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:09

Bo Gunnarson:
Er jeres plugin helt up to date?

Nå ja, jeg skulle måske have nævnt at jeg ikke har noget som helst forstand på alt det teknikske. Det lader jeg andre om, for så gør jeg ikke noget forkert :o)

Men jeg er forholdsvis sikker på at alt er helt opdateret, for det er ikke så længe siden vi gjorde opmærksom på problemet, og der blev forsøgt nogle løsninger.

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:15

Må indrømme jeg ikke kender til problemet, og heller ikke til quickpay som betalingsgateway til magento, men jeg synes du skal prøve at skrive til epay og høre om det er et problem som de er klar over.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:21

Jeg har skrevet, men kan desværre nok ikke forvente svar her i weekenden :o)

Vi vil selvfølgelig helst se om vi kan finde og løse problemet så vi kan blive hos ePay, men er det ikke muligt så er det rart at vide om der er nogen forskel hos Quickpay. Så det håber jeg der er nogen der kan svare på.

Jeg skal også skynde mig at slå fast, at jeg slet ikke ved om det er hos epay eller hos os selv problemet ligger. Vi har fået lidt generelle hastighedsproblemer i forbindelse med at vi har lavet nogle ændringer på siden. Så jeg kan på ingen måde udelukke at det er der problemet ligger, men det ved jeg ikke selv nok om til at konstatere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:08

igang:

Jeg har skrevet, men kan desværre nok ikke forvente svar her i weekenden :o)

Vi vil selvfølgelig helst se om vi kan finde og løse problemet så vi kan blive hos ePay, men er det ikke muligt så er det rart at vide om der er nogen forskel hos Quickpay. Så det håber jeg der er nogen der kan svare på.

Jeg skal også skynde mig at slå fast, at jeg slet ikke ved om det er hos epay eller hos os selv problemet ligger. Vi har fået lidt generelle hastighedsproblemer i forbindelse med at vi har lavet nogle ændringer på siden. Så jeg kan på ingen måde udelukke at det er der problemet ligger, men det ved jeg ikke selv nok om til at konstatere.

Jo ;) 

Jeg får lige en til at kigge på din sag og svarer dig gennem din henvendelse til os. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:15

Thomas Pedersen:
Jeg får lige en til at kigge på din sag og svarer dig gennem din henvendelse til os. 

Hej Thomas.

Jeg fik ikke opdateret tråden, og glemte en vigtig detalje (Selvom tråden egentlig skulle handle om Quickpay). Vi har det gennem Powerhosting, så det er fra dem vi skal have supporten. Og jeg fik svar fra Dennis i går aftes (fantastisk service).

Desværre er der noget der kan tyde på, at problemet kan skyldes at vi har flere storefronts. Det håber jeg ikke da vi kun har 3 indtil videre, og har planer om at få mindst 2 - 3 stk. yderligere.

Så problemet er muligvis lokaliseret, og hvis det viser sig at være rigtigt, har vi nogle udfordringer foran os. Så noget tyder på at uanset hvad problemet skyldes, skal vi til at tænke i alternativer på hele løsningen.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været kunde ved Quickpay igennem 6 år efterhånden, og er sådan set godt tilfreds.
Men det eneste som ikke er ok, er at der ikke er en fast weekend support.

Jeg oplever problemer, for første gang, i denne weekend, og det er ret træls at man skal vente til i morgen, mandag, for at få assistance.

Den kunne de godt gøre tilgængelig i weekenden.

men ellers får de min varmeste anbefaling :-)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Fra  SoMoWeb Development Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Hvis du er interesseret i andre alternativet end Quickpay kan jeg fortælle at DIBS Payment Services også har en integration til magento. Det er meget populært hos deres kunder.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:04

Martin Hedegaard:
men ellers får de min varmeste anbefaling :-)

Det er noteret :o)

Weekender kan let være frustrerende lange, hvis der er udfordringer. Så det er i hvert fald et parameter der er vigtigt at have med.

Tak for dit input.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)