Hej alle Aminoer. Jeg har en lille problems stilling, som gerne vil dele den med jer. Jeg er uddannet fra Danmarks Designskole,og tøj har altid været min passion. Efter langt om længe, har jeg besluttet mig for at åbne en web-shop, og få markedsført mine designs, ik for at score kassen, men fordi det er min passion, arbejde med tøj. Men jeg kan se, der er mange nyoprette online tøj-butikker, og flere kommer til og ordet som "design" bliver uheldigvis brugt i flæng af unge iværksættere.. Hvordan kan jeg bedst differentiere mig fra disse "iværksætter". Hvordan skal jeg kunne markedsføre et produkt, som fx en tank top, hvor jeg har været med til at designe den fra bunden, lige fra stof valg, de mindste sy tekniske detaljer, til det færdige photoshoot, hvor der er stylister modeller og photographer, der sørger for at tank toppen bliver vist på den bedste måde på nettet. Hvordan kan min webshop skille sig ud fra de andre webshops, som også sælger tanks, men billigt importeret fra østen, og hvor deres fokus er penge i kassen, og intet kendskab til materialer valg, syninger og selve "håndværket". Jeg mangler lidt feedback, og gerne en som har forstand på virksomheds strategi, der kan komme med lidt råd vejledning og guldklump til hvordan jeg tuner min forretning bedst muligt, - så jeg står stærkere overfor mine konkurrenter, og kommer forrest i køen fx salg af en rigtig designer tanktops. Jeg burde faktisk ligge forrest i top ti liste på googles rankingslister, når man søger fx efter "danish designed tank tops", og ikke bagerst. mvh C
|
Umiddelbart lyder det som om du skal gå efter at tage kontakt til en dygtig grafikker.
Få lavet et rent og innovativt design der afspejler dine design serier.
/Martin