For Lego-klods-artig. Blå er OK, men efter et par minutter har jeg ubehag i øjnene. Tekster samt logo for små. Ingen firma-kontaktformular? bare outlook? Det kan kun blive bedre.... |
Kim Thranborg:mens andre på kontoret synes at den er dejlig enkel og gør det den skal.
Så må man håbe den ikke skal bruges til at sælge !
1) Jeg bryder mig ikke om det blå look siden har, den får mig mere til at tænke på bank, forsikring el lign. Hvis det er det seriøse lidt prof udseende I gerne vil have/signalere- ville jeg i alle tilfælde forvente det var krydret med nogen superskarpe billeder- det mangler der !
2) På forsiden: De ikoner der er oppe i højre hjørne, giver mig ikke nogen umiddelbar fornemmelse af hvad det overhovedet er I sælger.
3) På forsiden- der mangler noget der fastholder mig på forsiden- f.eks. hvorfor skal jeg handle hos jer, hvad er I gode til- Altså jeres vigtigste salgsargument. Teksten på forsiden er for lille og gnidret og gør ikke at jeg får lyst til at klikke videre på hjemmesiden. De ikoner der er i midten og som kører som slideshow- kan jeg klikke ind på. Her forventer jeg så at kunne se mere om jeres produkter- men det er blot det samme ikon ?? Kan ikke se logikken i dette ?? Må ærligt sige, hvis jeg var på udkig efter f.eks. visitkort- så havde jeg forladt hjemmesiden her.
4) Der mangler call to action knapper( og tekst for den sags skyld) det eneste der er på forsiden er jeres tlf.nr
5) Kontaktformular- Den savner jeg !
6) Handler I både med store og små virksomheder ? Det gætter jeg på, men kan ikke se det ud af hjemmesiden
7) Referencer savnes
8) Pris eksempler savnes
9) Billederne af medarbejderne, jeg bryder mig ikke om "det slørede look" og(ja det er hvad jeg tænker når jeg ser det)- det er simpelthen for jysk at sælgerne står med begge hænder i bukselommerne.
Men helt overordnet jeg savner ganske enkelt salgsargumenter på siden !! hvorfor skal jeg vælge jer ?