Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er siden troværdig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

hvis i havde noget til salg indenfor industrien ville i så have tillid til IndustriBasen?

Der er virksomheder der er begyndt at oprette annoncer men ikke helt så mange som vi kunne tænke os.

Vi bruger meget lidt på adwords pt men det er for at se hvilken søgeord vi skal bruge mest krudt på.

Hvad skræmmer jer væk fra siden? Er der nogen ting der mangler eller noget som ikke er tydeligt nok forklaret?

Mvh

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:43
I har da ændret på forsiden eller?

Man bliver lidt forvirret over det der Leasing på forsiden.....Jeg synes at det fremgik tydeligt af forsiden, hvad det gik ud på sidst...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:18
Hejsa!

IndustriBasen.dk er en flot hjemmeside. Der er dog noget, jeg synes du skulle ændre på.

Blikfang
Blikfanget (eller i hvert fald noget, der fanger ens opmærksomhed) er SydLeasing-teksten. Det er naturligvis fuldt ud bevidst, at du har placeret det der. Jeg synes dog, at det virker skræmmende. "Velkommen. Her skal du indgå AFTALER for at være med." Det forvirrer mig, og når man er ny på siden, ville man ikke ane, hvad der bliver talt om. Den information må der være plads til at berette andre steder, som under oprettelse af annoncer, eller et sted hvor det også er relevant. Jeg ville så bruge den plads på ganske kort at fortælle (helt konkret) hvad du kan på hjemmesiden. En kort velkomst.

Det var det indtil videre, og det synes jeg er en meget vsæentlig ting. Jeg kunne godt blive skræmt af den tekst, og det var sådan set det der afholdt mig fra at svare på din tråd første gang jeg læste den. ;) Jeg vil vide hvad jeg giver feedback på.

Mvh. Artemis

P.S. Kommer gerne med mere, hvis jeg skulle opdage noget...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)