Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på sin egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har længe gået og tænkt på at opstarte et website der har nogenlunde det samme koncept som DBA(den blå avis). Er der nogen her inde der ved hvor meget det vil komme til at koste? skal man have sin egen server, eller er det nok at have købt et domænenavn?

På forhånd tak.

-TMF

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:00

Jeg kan bedst anbefale at du køber din egen server (eventuelt cloud) og køber et domænenavn fra gratisdns...det andet vil begrænse dig rigtig meget - hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at skrive til mig på iJonas@null.net

Mvh,

Jonas.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 15:19

mange tak for hjælpen! fandt dog ud af at konceptet var blevet nappet af en anden.. dammit!

er i fuld gang med en anden idé hvor jeg osse skal have en hjemmeside, men det bliver først senere hen.

jeg skal nok henvende mig hvis jeg har brug for hjælp, og du må endelig også sige til hvis du har brug for hjælp!

Kan alle mulige slags analyser der er relevante for virksomhedsopstart :)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 15:28

Hej Michael 

jeg syntes du skal tjekke relation technology ud de tilbyder at lave din hjemmeside 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 13
Fra  nemshop.dk Skrevet kl. 07:33

hvad er prisen evt.? :)

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 07:41

Jeg tillader mig også lige at svare, så du har cloud-løsningen i baghovedet..jeg har en server ved cloud.dk, og jeg betaler faktisk kun for det jeg bruger, hvilket jeg under testfasen af min side er enkelte kroner (3-4) om måneden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)