Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider sælges, men hvor ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du givet 50.000 kr for kontaktnu.dk ? hvorfor har du ikke valgt et open source, ala Joomla? det koster ikke mange basse øre at lave en side i stil med din.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus:

Hej

Jeg har et par hjemmesider "i overskud", så håber i vil anbefale nogle steder de kan sættes til salg ??? har ikke tid til at udvikle dem siden jeg har for meget at se til...

www.fælleskalender.dk

og

www.kontaktnu.dk

Fælleskalender har over 200 brugere og kontaktnu.dk indtjener (på reklamer) klart mest om aftenen...

Prisen vil være et sted imellem 50.000-100.000 kr. (kostede ca. 50.000 kr. at få dem hver især lavet og så er der de efterfølgende udgifter såsom reklame/omtale osv. og så forhåbentlig lidt goodwill).

Wink

Skulle nogen være interesserede efter yderligere detaljer på hjemmesiderne så er du/i meget velkommen til at ringe (30526393) eller skrive...

Vh.

Venlig hilsen

Klaus

Er ked af at sige det Klaus, men du er sgu blevet godt og grundigt snydt. Du vil aldrig nogensinde få 50k for den der - jeg tvivler på du vil kunne få 5k. Du har ingen besøgende, omsætning eller noget som helst. 

Der bliver solgt affiliate sider med en indtjening på 30-35-40.000 om året, som har større vækstpotentiale end din side har, og samtidig sælges billigere. Det er en ommer Klaus. Du skal igang med at skaffe nogle faste brugere, en fast indtægt og bevise sidens værd og dens potentiale, ellers vil du aldrig få det skidt solgt. Personligt vil jeg ikke røre det med en ildtang :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 00:02

Har før haft bedrevidende folk til at fortælle mig kloge ting, men læg nu mærke til hvad jeg efterspurgte, tak ...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Jeg synes du skal prøve på Virksomhedsbørsen herinde

2. Jeg tror ikke du får solgt nogle af siderne til en pris tilnærmelsesvis de du oplyser, desværre

Hvorfor tror jeg det?

3. Grunde tidligere nævnt - en sådan side kan opsættes meget billigt og chatsystemet på kontaktnu, kan hentes på Flashcoms.com for $299 - men så vil et udgangspunkt for en pris måske være $299 + lidt goodwill som du selv nævner.

Al mulig held og lykke med salget, hvad det måtte ende med at sælges til Yes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)