For at få flere brugere og noter, har vi leget med tanken om en konkurrence. Denne konkurrence skal foregå på den måde, at for hver note som en bruger uploader(og bliver godkendt af dommerne) jo større bliver personens chance for at vinde præmien. Præmien skal sponseres via bannerreklame, hvor den pågældende samarbejdspartners banner vil blive vist i konkurrencens løbetid. Derfor søger vi en partner i dette forløb, eller et godt bud på hvem en evt. partner kunne være. Denne præmie kunne være alt fra gavekort til tøj, så smid endelig et bud. Hvis du sidder inde med et bud på en anden markedsføringsstrategi, må du endelig sige til.. |
Markedsføring af Notenet.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
- dog rammer du igen problemet med hvordan skolerne vil opfatte det, hvor i mod det ved bladene nok er lettere da det formodentlig er nok at overtale redaktionerne :) |
|
Med den målgruppe som jeres (i øvrigt ganske nydelige) website har, kunne jeg foreslå en anden fremgangsmåde - som supplement til det Sune har skrevet. Jeg ved at metoden har fået et navn, men jeg kan ikke lige komme på hvad det er det kaldes. Ganske enkelt går det ud på at finde eller lave et sjovt billede, en sjov film eller lignende, som dem vi alle sammen modtager nogle stykker af om ugen fra de af vores venner, der vil være sikre på, at vi ikke keder os ihjel på kontoret. I billedet eller filmen skal naturligvis indgå navn og henvisning til jeres website. Med det rigtige grundlag har den slags billeder og film en tendens til at blive spredt bredt. Ganske nemt. Helt lovligt. Men I må selvfølgelig ikke krænke andres ophavsret. Jeg har selv nogle gange overvejet at prøve det som markedsføring, men har endnu ikke haft et website med en målgruppe der passer til den metode.
|
|
Du har ret. Tak for det. Der er ikke noget værre end at ligge og tænke hele natten
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)