Hej alle. Jeg arbejder med en del nye koncepter for tiden. Til ét af dem skal jeg bruge en kok eller en person der har stor indsigt i ernæring og sundhed generelt. Projektet bliver meget stort (internationalt potientiale på sigt), men som sagt så er det hele bare en masse tanker der skal brygges videre på - ganske kort kan det beskrives som: hjemmelavet, fedtfattigt fastfoodkæde fra det italienske køkken.. Hvis du selv er eller kender en som er kok eller lignende, så få dem til at skriv til mig på jens@bohlbro.com Udover dette projekt skal jeg også i kontakt med følgende typer til andre projekter: -sælger fra reklamebranchen -restaurantchef/cafechef -regnskabs kyndig -jura kyndig -fitnesscoach eller lignende. Smid en PB hvis du er en af de nævnte, eller kender en - så fortæller jeg gerne om mine projekter. Det er lidt forskelligt hvor langt jeg er med hvert projekt, men ens for alle, er at de er nye koncepter som ikke er set før. |
Hej Jens,
Jeg ved ikke, om det er sparring eller en ny ansat, du leder efter.
Men er det førstnævnte, så kunne Mette-Marie Linding fra Be-You Healthcare muligvis være sagen.
Vi har brugt hende som konsulent i forbindelse med nogle opgaver til vores kunder.
Held og lykke med det og god weekend!