Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT rubrik 111

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp mig lige her jeg er i tivil om rubrik 111 overskud af selvstændig virksomhed.

Lad os sige jeg har tjent 10.000,- og har haft udgifter for 5000,- skriver man så 5000,- i rubrik 111 eller ???

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klüwer

Du skal jo føre regnskab for din virksomhed - og her kommer du frem til et eller andet resultat, som du så påfører i rubrik 111 (eller 112).

Med venlig hilsen

Martin Johansen
www.aarhusregnskab.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Klüwer:

Hjælp mig lige her jeg er i tivil om rubrik 111 overskud af selvstændig virksomhed.

Lad os sige jeg har tjent 10.000,- og har haft udgifter for 5000,- skriver man så 5000,- i rubrik 111 eller ???

Tja... det er meget sjældent så simpelt.

Der er som regel skattemæssige korrektioner, hvor du enten får et ekstra fradrag eller også har du ikke fuldt fradrag for dine omkostninger.

Men grundprincippet i din tankegang er rigtig nok, men bare meget sjældent korrekt.

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det gør jeg også Smile men måske skal jeg lige have en snak med dit firma - jeg er meget meget lille, så jeg bruger excel! men er simpelthen lige i tvivl om den rubrik 111, jeg har godt nok indberettet til skat, (men det kan vel ændres inu) men jeg har sån på fornemmelsen det er forkert!

Dorte 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik samme problem og ledte på nettet, og fandt denne tråd. Tænkte at jeg så hellere måtte ringe til skat, men fik først tid et par dage senere. Da jeg ville finde beskeden igen på skat.dk, var min årsopgørelse lavet med de oplysninger jeg havde tastet ind og alt omkring 111 ser helt rigtig ud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)