Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til skrift og redigering af side i Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står over for et mindre problem med min Wordpress side.

Jeg vil gerne have ændret min skrift i hele siden. Jeg har søgt frem og tilbage, men desværre uden held. Jeg fandt dog ud af, at jeg skulle indsætte teksten i CSS filen, som jeg også prøvede, men der skete intet.

Et andet problem jeg har for hånden pt. er redigeringen af mine sider. Når jeg redigere i en side, skriver jeg det og opsætter det som det skal være (både i visuel og tekst), men når jeg så ser siden i sin helhed, står den ikke som den skal. Også sidenavnet har jeg bøvl med. Jeg har navngivet siden, og den står fint på menuen, men på selveste siden står navnet også. Jeg kan godt slette det, men vil gerne have noget andet til at stå der istedet.

Ja, jeg er en nybegynder til Wordpress, men håber at I kan hjælpe mig til at ændre det Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Et link til siden vil gøre det lidt lettere at hjælpe dig. Evt.også hvor du gerne vil have ændret sktifttypen henne. Om det er i menuen, i indholdet eller noget helt tredje.... En side kan sagtens have flere forskellige skrifttyper og du vil derfor måske også være nødsaget til at ændre det flere steder hvis du vil have den samme skrifttype på hele hjemmesiden. Eksempelvis kan du gå ind og indsætte koden i din body i css filen, men det vil stadig kræve at du så fjerner en evt. skrifttype andetsted, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du har forsøgt at sætte den ind.

Men et link ville være super.

Mht. redigerenden, er det nok også lidt nemmere hvis man kan se siden.

Problemet med din menu kan evt. løses ved, at du navngiver siden det du gerne vil have som skal stå når man klikker sig ind på siden og så benytter dig af temaets menu (hvis det har sådan en), hvor du selv kan oprette linksne og navngive dem det du ønsker.

Evt. send mig en pm, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Jeg skal dog i møde her fra kl. 13-14, så vil først kunne være behjælpelig lidt senere på dagen.

De bedste hilsner

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er LinvedGrillen.dk Smile

Da jeg redigerede teksten, stod priserne under hinanden, men det ser åbenbart ikke sådan ud på den oprindelige side Sad

Jeg vil gerne ændre skriften forskellige steder. Da jeg prøvede at ændre skriften, fjernede jeg intet. Hvad skal man da fjerne?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er adskillige plug ins i forhold til menuer. Prøv dem. 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)