Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæfte/bog med rabatkoder som supplement til julegave til personale - god idé?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, jeg ved, hvad I tænker, når I hører rabatkoder og rabatter: dealsites! Der er snart så mange af dem, men vil et hæfte med rabatkoder til forskellige webshops være interessant som personalegave til jul? Jeg synes, at det er et sjovt projekt, som vil kunne skille sig ud i mængden af dealsites og rabataftaler som personalegode.

Hvad siger I? Go eller No-Go?

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:54

No-Go

En gave er ubetinget.
En rabat er købsbetinget.

Jeg ville blive så ærkerasende, hvis jeg fik et rabathæfte som gave af en arbejdsgiver. Han skal kra******** ikke bestemme, hvor jeg skal handle - uanset om han så skaffer mig 70% rabat.

Rabataftaler som personalegode er fint nok. Men ikke som gave.

Venlig hilsen

Hans

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Skrevet kl. 10:00

Hej Hans

Tak for dit input. Jeg ville ikke overveje det, hvis ikke jeg selv ville blive glad for sådan en gave, så sådan er vi så forskellige. Vil lige påpege, at det ikke skulle være eneste gave - blot et tillæg eller en bonus til hovedgaven (hvis det udtryk findes).

Jeg købte en kalender af spejderne lige før jul med forskellige rabatmuligheder, kun kr. 20,- og de er givet godt ud. Hæftet skulle være et tilsvarende produkt, dog lidt finere med flere rabatmuligheder.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Fokus Danmark:
Jeg købte en kalender af spejderne lige før jul med forskellige rabatmuligheder, kun kr. 20,- og de er givet godt ud.

Jeg er på linie med Hans. Der er forskel på om man køber et hæfte for at opnå nogle rabatter eller om man får det som gave. Her er jeg enig med Hans - en gave er ubetinget og rabatkuponerne er købsbetinget.  Jeg ville blive skuffet over at modtage sidstnævnte.

/Henrik

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:19

Enig med de andre. Hvorfor skal min arbejdsgiver bestemme hvad jeg skal købe ?
Så skal arbejdsgiveren jo med 100% sikkerhed vide hvad jeg gerne vil købe og så skaffe mig minimum 70% rabat...

Den holder ikke, desværre.....

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Skrevet kl. 11:01

Hmm, undrer mig over responsen. Er det bedre at få en grim vase eller et abonnement på økologisk frugt og grønt. I begge tilfælde er det chefen, der bestemmer din indretningssmag og hvad du skal putte i munden...

Der skal i sådan et hæfte naturligvis være noget for enhver smag og som skrevet er det kun et supplement.

Hvis man i en virksomhed har et abonnement ved ex. Logbuy med rabatter til medarbejderne, som man betaler i dyre domme for, har det vel også indflydelse på, hvad der ellers er råd til af personalegaver.

Jeg vil finde tid til at ringe til en række virksomheder for at finde ud af, om det holder.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)