Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg Cosmos Co fra tomt domæne til færdigt koncept med webshop

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Fashion-Seller,

Ved ikke om I er obs på det, men forsiden fungerer ikke i Chrome - pris mv. står oven i billede og tekst. Har vedhæftet et screenshot - fedt projekt! :-)

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:

Hej Fashion-Seller,

Ved ikke om I er obs på det, men forsiden fungerer ikke i Chrome - pris mv. står oven i billede og tekst. Har vedhæftet et screenshot - fedt projekt! :-)

Det er vi godt klar over, men forsiden er slet ik færdig endnu. Det er faktisk kun footeren, som er færdig. Vi skulle bare have smidt en forside op, så ansøgningen til kreditkort kunne godkendes... 

Men tak fordi, at du gør opmærksom på det! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerede inden shoppen er gået online, så er de første tekster allerede blevet kopieret... Det faktisk lidt komisk og tragisk på samme tid...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion-Seller:

Allerede inden shoppen er gået online, så er de første tekster allerede blevet kopieret... Det faktisk lidt komisk og tragisk på samme tid...



Det er da tegn på at du har fat i noget rigtigt, ved det er svært men hold fokus og spark r..

Endnu en gang bekræftet i at man i 2013 skal holde sine gode ideer forsig selv, ihvertfald til de er 100 % køreklar og indekseret.

Er det et dansk firma ?
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Fashion-Seller:

Allerede inden shoppen er gået online, så er de første tekster allerede blevet kopieret... Det faktisk lidt komisk og tragisk på samme tid...



Det er da tegn på at du har fat i noget rigtigt, ved det er svært men hold fokus og spark r..

Endnu en gang bekræftet i at man i 2013 skal holde sine gode ideer forsig selv, ihvertfald til de er 100 % køreklar og indekseret.

Er det et dansk firma ?

Ja jeg håber da, at det er grunden til, at de kopierede teksterne!

Jeg er ik helt enig i den betragtning faktisk, men det kan du læse mere om, når blogindlægget kommer. For der er faktisk flere fordele ved det her fremfor ulemper indtil nu...

Yes det var det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen glæder jeg mig til at læse :)

Det er helller ikke hvidt og sort, kommer an på produktet og lign ikke alt der er lige nemt at kopiere, men syntes at det som regel er originalen der gør det bedst, tro det er grundet vedkommen er mere arbejdsom omkring sit produkt.

Hvor nummer 2 og 3 som regel viser sig ikke at gøre det helhjertet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Jamen glæder jeg mig til at læse :)

Det er helller ikke hvidt og sort, kommer an på produktet og lign ikke alt der er lige nemt at kopiere, men syntes at det som regel er originalen der gør det bedst, tro det er grundet vedkommen er mere arbejdsom omkring sit produkt.

Hvor nummer 2 og 3 som regel viser sig ikke at gøre det helhjertet.

Du har ret i, at det nok meget kommer an på produktet. For nogle ting er lettere at starte op end andre. Så det bliver selvfølgelig med forbehold for dette, når indlægget om ikke så længe kommer online :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har shoppen fået den helt store overhaling, og vi er snart ved at være færdig! Har du nogle forslag til ændringer eller justeringer, så sig endelig til!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da ved at være laber ;)

Jeg synes den er meget grå. Alt for meget grå, det for den til at fremstå ret anonym.

Billedet af kurven med hvid baggrund rundt om skal vist lige have fjernet baggrunden?

Måske man bør kunne lægge produkterne i kurven uden at skulle klikke på dem hver gang?

På produktsiden er feltet, hvor man vælger antal, meget mørkegrå. Jeg troede reelt, at feltet ikke kunne ændres i pga. den farve. Det kunne det så godt, fandt jeg ud af. Feltet fremstår bare som "niks pille" - hvert fald for mig.

God påske :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Sidder på en ipad og kan ikke se hele produktet i jøjre side på forsiden.

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)