|
Grafisk design - overslag
angående design og krakilske mennesker - mit normale svar ville være at man simpelthen tager betaling per revision ud over den 3. - så kan folk være præcis så krakilske som deres pengepung berettiger dem til :) |
Vedr. prissnakken: ![]() Jeg gider ikke diskutere pris på opgaver i offentlige tråde. Og det skyldes ganske enkelt, at der er grimme eksempler på, at snakken går op i hat&briller + underbydning af hinanden og fuldstændig urealistisk sammenhænge imellem det faktiske professionelle arbejde og prisen, hvilket jeg, mit firma eller samarbejdspartnere ikke skal være en del af. Derudover så gjorde jeg også Business opmærksom på, at man manglede oplysninger for at komme med lidt mere nøjagtige tal. Så det var mest skud fra hoften og "tal-i-tågen". Men han bad jo netop om et par skud fra hoften. Så det er ikke fordi det er "hemmeligt" per sé - Vi plejer trods alt at holde et møde med en kunde m.m., og kommer derefter med en nøjagtig pris på opgaven ![]() God weekend |
|
Jeg tror, du skal sætte omkring 25.000 kr. af til de ting du omtaler. Jeg har lavet et lille overslag på hvad vi f.eks. ca. skal have for opgaverne.
Mvh. Mikkel Johansen Mediegrafiker / Inmedia Reklamebureau |
|
Grunden til at vi er meget billige på logo-området er at vi er meget interesserede i at få fat på iværksættere, da det ofte kan føre flere opgaver med sig på længere sigt. Selvom prisen er utrolig lav, er det altså ikke på bekostning af kvaliteten (se evt. cases på vores hjemmeside), men for at tiltrække iværksættere... Man kan vel se det som en slags investering fra vores side :) Mvh. Mikkel Johansen Mediegrafiker / Inmedia Reklamebureau |
|
;o) Nu er jeg altså ikke der, hvor jeg kan smide udførlig briefing på bordet, så havde jeg naturligvis gjort det. Jeg skal bare have en idé om hvordan det ser ud 'i hele træskolængder'. Jeg kan godt finde ud af at sjusse mig frem til, om det bliver 5k eller 200K udfra de tilbagemeldinger, så det er vis kun dig der ikke er tilfreds Når jeg kommer tættere på og skal have nogle konkrete bud, så vil jeg naturligvis også selv være mere konkret. Tak for alle Jeres svar, det var super...
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)