Hej Aminoer Jeg sidder og laver forretningsplan/budgetter og i den forbindelse, kunne jeg godt lige bruge et par skud fra hoften... Hvis jeg fx. skal have lavet følgende og er hysterisk kritisk: ;o) Hvad skal jeg så regne med??? Det skal naturligvis være høj kvalitet og jeg orker ikke at skulle diskutere om noget er godt nok eller ej. Det skal bare spille ;o) På forhånd tak ;o) Har I bud på, hvordan man vælger leverandør, så er jeg også modtagelig for gode råd omkring det... |
Grafisk design - overslag
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hvis det er en standard site med 5-10 sider''s tekst og billeder. Så kan jeg i hvertfald levere designet til alle 4 ting for mellem 5 og 10kilo. Jeg kan dog ikke levere printet visit kort, kun designet. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg ville sætte mellem 5-15.000 af til sådan en opgave. Alt efter om du vil have et stort bureau ( så er 15k måske lige i underkanten ) eller om du vil have en freelancer ( så kan du sikkert få det endnu billigere end 5k ) Når du skal vælge leverandør så tag et bureau der er til at snakke med, hold et møde med dem - De fleste holder uforpligtende møder der ikke koster dig noget. Det er vigtigt du finder nogle du kan snakke med og at i forstår hinanden sådan at de ideer du har også kommer rigtigt ud, og får kyndig rådgivning. Hvis du skal have et andet firma til at programmere opgave, så gør det klart for begge bureauer at der skal samarbejdes, har ofte hørt at nogle går helt galt netop på det område. Ellers se på hvad de ellers har lavet, snak med et par af deres tidligere kunder. og sidst men ikke mindst - sørg for at få opgaven ned på skrift og få noget kontrakt mellem bureauet og dig. EDIT: overstående priser er basseret på vi kun snakker det grafiske, altså hverken programmering af hjemmeside eller tryk af visitkort mm. |
Hvis jeg tager udgangspunkt i at det skal en del tid til at tilfredsstille dig.. så vil jeg skyde 8.500 ex. moms.. det vil dog kunne stige/falde et par tusinde... alt efter hvad det kommer til at være for en opgave... |
|
Del det da med andre sådan at det bliver værdifuldt for forummet, og de mange brugere herinde, jeg går ikke ud fra der er den store hemmelighed bag din prisgivning :) |
@Martin Tygsen: Del det da med os andre sådan at det bliver værdifuldt for forummet, og de mange brugere herinde, jeg går ikke ud fra der er den store hemmelighedbag din prisgivning :) Jeg forstår nu godt, at NicosiaLonghi vælger at sende en PM fremfor at poste sit overslag her i tråden. Der efterspørges et overslag på høj kvalitet til en ganske omfangsrig grafisk opgave, og selvom jeg er en stor tilhænger af gennemsigtighed og faste priser... så vil et pris-post i denne tråd hurtigt virke meget dyrt - da de allerede givne ikke ligefrem er at forbinde med en fuldtidsselvstændig designers timeløn. Dit bud, Martin, tager dog netop de nødvendige forbehold og giver et fornuftigt indtryk af hvilket leje man kan forvente, men med med mindre du vil sætte din krakilskhed på prøve, Business, så ville jeg nok forvente et leje i omegnen af femten-tyvetusinde kroner. Det er dog meget muligt, at trådens øvrige debattører kan gøre udføre et særdeles tilfredsstillende stykke arbejde, men hvis de relevante kriterier, som Martin skitserer, skal opfyldes - så forvent en højere pris for at få opfyldt dine høje forventninger - det hænger sammen. Mvh. René |
;o) Nu ved jeg jo ikke om jeg er mere krakilsk end alle andre. Jeg ved dog, at jeg stiller høje krav til de mennesker, som jeg omgiver mig med og til det de leverer. Udgangspunktet for min egen tilgang til det er blot, at jeg ikke vil acceptere et halvskidt og dårligt gennemarbejdet design. (Læs: Det skal bare være stinkende lækkert og vedkommende skal kunne forklare mig hvorfor det ser ud som det gør) ![]() Umiddelbart ville jeg forvente, at de fleste har det på den måde, men for en sikkerheds skyld indikerede jeg, at jeg stiller krav om, at tingene er i orden. Jeg har kigget tråden igennem og fået et par PM''s og har egentlig fået et meget godt billede af niveauet. Tak for alle svarene til Jer alle... |
Nu kan det snart være nok..... ;o)