Hej Amino'er, efter jeg har opdateret den nye opdatering på min side (wordpress, woocommerce), har den lavet sin egen sortering inde på shoppen altså "sort by", men jeg vil hellere have den jeg havde i forvejen. Desuden har den også selv lavet sådan så man kan mellem siderne altså sidetal i bunden, og der vil jeg også hellere beholde det jeg havde før.. Hvordan fjerner man det?? |
unginnovation:Hej Amino'er, efter jeg har opdateret den nye opdatering på min side (wordpress, woocommerce), har den lavet sin egen sortering inde på shoppen altså "sort by", men jeg vil hellere have den jeg havde i forvejen. Desuden har den også selv lavet sådan så man kan mellem siderne altså sidetal i bunden, og der vil jeg også hellere beholde det jeg havde før..
Hvordan fjerner man det??
Du lægger bare en backup tilbage. Man tager jo altid backup før man roder med opdateringer og ændrer i koden ;)
Hvis ikke du har en backup kan du kontakte din host og høre om de har en backup, men det koster muligvis et eller andet beløb at få lagt backuppen tilbage.