Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fjerner man opdatering i wordpress?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, efter jeg har opdateret den nye opdatering på min side (wordpress, woocommerce), har den lavet sin egen sortering inde på shoppen altså "sort by", men jeg vil hellere have den jeg havde i forvejen. Desuden har den også selv lavet sådan så man kan mellem siderne altså sidetal i bunden, og der vil jeg også hellere beholde det jeg havde før..

Hvordan fjerner man det??

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

unginnovation:

Hej Amino'er, efter jeg har opdateret den nye opdatering på min side (wordpress, woocommerce), har den lavet sin egen sortering inde på shoppen altså "sort by", men jeg vil hellere have den jeg havde i forvejen. Desuden har den også selv lavet sådan så man kan mellem siderne altså sidetal i bunden, og der vil jeg også hellere beholde det jeg havde før..

Hvordan fjerner man det??

Du lægger bare en backup tilbage. Man tager jo altid backup før man roder med opdateringer og ændrer i koden ;)

Hvis ikke du har en backup kan du kontakte din host og høre om de har en backup, men det koster muligvis et eller andet beløb at få lagt backuppen tilbage.

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:35

Ja der nåede jeg desværre ikke at tænke så langt :-) 
Der stod jo kun en opdatering, så regnede ikke med at det gjorde noget ved min hjemmeside... men næh nej, de skal selvfølgelig ændre alt muligt der ingen mening giver... 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)