Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er hastigheden blevet bedre, eller hvad?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby :-)

Tak for dit indlæg, prøv tjeck siden imorgen tidligt .-)

Har valgt at droppe Bluehost til fordel for Luca's server (wp delen), som det første skridt for at gøre siden hurtigere, og ham inderen "prøver" også ihærdigt få den optimeret makismalt :-)

Lundsby:

Hej

Selve html siden, bliver nu indlæst hurtigere, det var måske cache der gjorde det. Billederne er også blevet mindre, men de kunne godt blive endnu mindre.

Siden kører klart hurtigere end før, men jeg stadig sige den burde kunne blive en del bedre ved at følge rådene mere. For de beskrivende opgaver er langt fra løst, f.eks. er der stadig en masse javascripts og css filer inkluderet.

Jeg synes heller ikke jeg kan se at nogle af rådende fra Lucas er blevet fulgt, jeg så ihvertfald ingen Css Sprites og javascriptet er stadig blocking.
Checkede et par billeder og der var heller ikke sat størrelser.

Nu kender jeg ikke dialogen med din udvikler, men hvis han mener at han har udført alt på begge lister, så ville jeg overveje om man kunne finde en mere kompetent til opgaven, måske en anden inder.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:45

En lille update på shoppen.

Ved gammel host:

7.86 sekunder i load time, baseret på 10 tests, first byte var 0.77, og start render 2.82 sekunder. - Dette var med magento cache slået til.

Ny host:

4.71 sekunder i load time, 0.4 i first byte, og 1.46 i start render

Begge tests er tested i chrome, på en 5mbit forbindelse (Det er optimalt for denne test), og testen er lavet i Amsterdam - Så er det bare at opfylde de sidste optimeringer.

Mere data på WP siden kommer :p

UPDATE:

WP siden gik fra 6.57s i load time, til 2.76s, uden yderligere optimering

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:30

Min indiske Hero er til noget "indisk bryllup"  så det bliver først engang, fra næste uge, hvor der arbejdes fortsat med siden, og jeg skal nok få bugt med alle disse problemmer:

Friend A: - Enable caching in Magento, so pages render quicker, use firebug to ensure that each
page(html only) renders in less then a second and preferably in less the half a second.
- Combine all JavaScript files into one, minify and zip them.
- Combine all Css files into one, minify and zip them.
- Use Photoshop or another tool to compress the JPGs to a smaller size, rightnow serie-0-jpg is 600 kb,
but with preset JPEG Medium in Photoshop it is 200 kb, and could probably be even less.

Friend B: - Disable cache-control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
- Set Expires headers in the future, not in the past
- Set cache-control headers for static files to far-future
- Make javascript non-blocking
- Use sprite images
- Set image dimensions for images when possible, this will make space enough for the browser, which
will make it stop making reflows/repaints, this will speed up the perceived performance, which will give
a better UX.
- Use a cookie free domain for static resources. By serving static files from a domain containing
cookies, will make extra checks on the server, which makes each request taking longer time to perform.

Det er så fedt, se ens side er lyn hurtigt, og det så rigtigt: Speed matters for Google seach :-)

Lundsby:

Hej

Selve html siden, bliver nu indlæst hurtigere, det var måske cache der gjorde det. Billederne er også blevet mindre, men de kunne godt blive endnu mindre.

Siden kører klart hurtigere end før, men jeg stadig sige den burde kunne blive en del bedre ved at følge rådene mere. For de beskrivende opgaver er langt fra løst, f.eks. er der stadig en masse javascripts og css filer inkluderet.

Jeg synes heller ikke jeg kan se at nogle af rådende fra Lucas er blevet fulgt, jeg så ihvertfald ingen Css Sprites og javascriptet er stadig blocking.
Checkede et par billeder og der var heller ikke sat størrelser.

Nu kender jeg ikke dialogen med din udvikler, men hvis han mener at han har udført alt på begge lister, så ville jeg overveje om man kunne finde en mere kompetent til opgaven, måske en anden inder.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)