Hjælp! Skat vil ikke godkende min selvangivelse. Jeg har udfyldt alt, hvad den har bedt om, men på sidste side skriver den:
"Du mangler at oplyse resultat af din virksomhed i rubrik 111 eller 112. SKAT kan først beregne din årsopgørelse, når du har oplyst det. Har du ikke længere virksomhed, skal du sætte flueben i rubrik 71. Klik på Ret årsopgørelsen."
og jeg husker noget med at den drillede hvis ikke jeg fyldte 0 ind i visse rubrikker - som den åbenbart ville have et tal (0) i som tegn på at jeg var opmærksom på det felt - men helt logisk er det jo ikke
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har samme problem. Jeg har udfyldt alt fuldstændig som tidligere år, og alligevel får jeg samme fejlmeddelelse som trådstarter. Det har stået på i et par dage nu, og jeg har afprøvet forskellige kombinationer af at ændre beløb, krydse af i 71 at jeg er ophørt med virksomhed, at jeg har en hobbyvirksomhed osv. Det ændrer ikke på fejlen.
Mulige årsager for mit og måske andres vedkommende til at denne tilsyneladende umotiverede fejlmeddelelse fremkommer - bare vilde gæt:
Du mangler at oplyse resultat af din virksomhed i rubrik 111 eller 112. SKAT kan først beregne din årsopgørelse, når du har oplyst det. Har du ikke længere virksomhed, skal du sætte flueben i rubrik 71. Klik på Ret årsopgørelsen."
Der må være ganske mange, som oplever dette, og jeg er ikke i tvivl om, at det simpelthen er en bug hos Skat.