Hejsa Jeg er ved at være at træt af regnskaber nu ;-) Samtidig synes jeg, at jeg støder på flere tvivlsspørgsmål i mit regnskab efterhånden (hvordan håndterer jeg momsfri indkøb fra EU lande? Køb via internettet fra USA? Jeg sender også selv reverse-tax faktura til EU lande o.lign.) Det jeg tror jeg har brug for, er en revisor hvor jeg kan: - Sende mine bilag og fakturaer (gerne løbende så han fører kassekladde, alternativt hvert halvår) - Han udarbejder de to halvårlige momsregnskaber, samt det årlige regnskab til min udvidede selvangivelse - Han enten indtaster det hos SKAT eller endnu bedre, giver mig resultaterne med en udførlig-for-dummies vejledning til hvad der skal indtastes i hvilke felter. Hvad skal jeg regne med at det koster? (En timepris uden angivelse af timeestimat er ikke meget iøvrigt, har ingen anelse om hvor lang tid der skal bruges ;-) Jeg har ikke meget - i snit mellem 30 og 50 bilag halvårligt. Nogen input, forslag, tilbud? :-) /Rune |
Hej Rune
Det lyder som et meget overkommeligt regnskab - og derfor overkommelig pris. :-)
Hvis du ikke er klar til at give helt slip, vil det måske være en løsning at der bliver bogført i E-conomic eller andet online system, så du løbende kan følge med i posteringerne.
Under alle omstændigheder skal du være velkommen til at få 3 gratis og uforpligtende tilbud fra bogholdere via Agera, der er et projekt af Amino: