Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word Press....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Her på Amino er der mange som er meget store fortalere for Open Source og i særdeleshed Word Press - Fred være med det - MEN jeg har et spørgsmål:

Er der kunder, som stiller spørgsmål til forretningsmodel, priser m.v. ud fra hvilken software man producerer i? Jeg synes, at mange af de WP løsninger jeg har set, ofte er baseret på WP themes med lille og/eller begrænset tilpasning.

Jeg er jo ikke upartisk, fordi mit firma sælger Closed Source Løsninger (Kentico), men jeg har på fornemmelsen, at hvis man bruger få penge på CMS, så bruger man måske også få penge på Design, få penge på indhold, få penge på implementering og derfor måske også få penge på hele sin forretning..

Gør det, at ens forretning i virkeligheden omsætter mindre end potentialet? OG hvis man kommer ind i en forretning, hvor forretningen virker "billig" er den gordiske knude så at det er svært at sælge et dyrt produkt?

Findes der professionelle WP løsninger, hvor WP er valgt fordi det er fedt og giver nogle forretningsmæssige muligheder, som andre Open Source Systemer, eller Closed Source systemer ikke kan tilbyde - eller er det udelukkende et spørgsmål om at det er "gratis"?

Jeg er ærligt interesseret i svar på min spørgsmål, så det er ikke nogen provokation eller negativ holdning til andres systemer, forretninger - men en åben interesse for om der er en sammenhæng...
Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 18:53

har du nogle fede Kentico løsninger vi kan kigge?  på jeg bruger personligt wp fordi det er nemt og gratis men er da altid frisk på at få udvidet min horisont 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:04

Hej Jonas,

Her er lille liste - der er 16.000 sites i verden, så vidt jeg husker, men mit spørgsmål er ikke et forsøg på at sælge Kentico - fordet er en dyrere løsning... og eftersom der er mange der vælger Open Source - er det jo tosset at vælge et dyrere, hvis der er ikke er nogen forskel i at drive kunder i forretningen, right?

Men her er et par links:

www.ird.dk

www.bladena.com

www.gibson.com

www.bacardi.com

www.mazda.com

www.chiquita.com

www.mcdonalds.ie

og mange mange flere...

Morten

N.B. Omkring Kentico, så er det en .NET baseret løsning og Magnus min partner og CTO siger bl.a. at Kentico er super fedt som programmør, fordi der er tæt integration til Microsoft Visual Studio - et stort udvikler netværk i hele verden OG kan udvikles til hvad som helst.. vi har bl.a. udviklet et Dealsite i systemet, på Bladena.com sitet, som vi har udviklet (og som er flyttet fra en Umbraco løsning), er der et Guide2Defect system, som har avanceret brugerstyring, og grafisk brugerflade til input af tekniske fejl på vindmøller... Jeg er selv kun 'bruger' og jeg synes det er et utrolig let system at bruge, vedligeholde og det gælder alt fra nyhedsbreve, afstemninger, styring af billeder, polls og vedligehold af e-handel m.v.

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)