Hejsa Aminoer, Her på Amino er der mange som er meget store fortalere for Open Source og i særdeleshed Word Press - Fred være med det - MEN jeg har et spørgsmål: Er der kunder, som stiller spørgsmål til forretningsmodel, priser m.v. ud fra hvilken software man producerer i? Jeg synes, at mange af de WP løsninger jeg har set, ofte er baseret på WP themes med lille og/eller begrænset tilpasning. Jeg er jo ikke upartisk, fordi mit firma sælger Closed Source Løsninger (Kentico), men jeg har på fornemmelsen, at hvis man bruger få penge på CMS, så bruger man måske også få penge på Design, få penge på indhold, få penge på implementering og derfor måske også få penge på hele sin forretning.. Gør det, at ens forretning i virkeligheden omsætter mindre end potentialet? OG hvis man kommer ind i en forretning, hvor forretningen virker "billig" er den gordiske knude så at det er svært at sælge et dyrt produkt? Findes der professionelle WP løsninger, hvor WP er valgt fordi det er fedt og giver nogle forretningsmæssige muligheder, som andre Open Source Systemer, eller Closed Source systemer ikke kan tilbyde - eller er det udelukkende et spørgsmål om at det er "gratis"? Jeg er ærligt interesseret i svar på min spørgsmål, så det er ikke nogen provokation eller negativ holdning til andres systemer, forretninger - men en åben interesse for om der er en sammenhæng...
Morten
|
har du nogle fede Kentico løsninger vi kan kigge? på jeg bruger personligt wp fordi det er nemt og gratis men er da altid frisk på at få udvidet min horisont