Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TAKE AWAY - Hvad savner/mangler i...?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er der en del tråde men iværksættere der gerne vil lave cafe, mad med hjem, take away, restaurant osv...

men hvad siger i forbrugere... altså alle jer iværksættere som nok er flittige bruger af ihvertfald take away..

For mig handler det ikke så meget om manglen på noget helt nyt der revolutionere markedet men der i mod at man kan stole på en ens artet høj kvalitet og hygiejne hvergang...og det at maden er klar til lovet tid eller ihvertfald hurtigt.

Har i nogle meninger , gode ideer...tanker om hvad vi trænger til i dk... evt fede ideer fra udlandet eller ligne...

lad os få en god inspirations tråd her :-) :-)

Med venlig hilsen

Ham der er ved at finde ud af hvad menuen skal være denne søndag :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er formålet med tråden?

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kan ikke lige formulere det tydeliger end jeg har gjort...

citat "Har i nogle meninger , gode ideer...tanker om hvad vi trænger til i dk... evt fede ideer fra udlandet eller ligne...

lad os få en god inspirations tråd her :-) :-) "

hvis det ikke giver mening for dig må du lige udybe dit spørgsmål..

mvh thor

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes der er for lidt anmeldelser af de forskellige restauranter. Kigger vi på Just-Eat så giver man 1-5 stjerner på 3 forskellige parametre mener jeg. Og desværre så skriver folk ikke rigtig noget tekst til. Så en bedre rating system på den ene eller anden måde.

Synes ord er langt bedre end 1-5 skala.

Hurtigere levering og billig levering (Det er jo så mest restauranten). Hader når jeg skal give 20,- til udbringningen, når jeg bare gerne vil have en pizza.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

ORDENTLIG PIZZA! Noget der bare minder 5% om en ægte pizza fra Italien... 

Det kan simpelthen ik passe, at man ik kan finde andet end de der skod pizzaer, hvis der skal bringes ud! Hvor må der være et kæmpe marked for kvalitets pizza i hele DK!

Tjek evt www.joeys.de, som laver pizzaer langt over standard til en okay pris. Det minder da lidt om Italien Smile

Skal det være the Italian way, så kopier dette koncept, og du har en vinder restaurant. Men det skal kopieres 115%! http://www.ristorante-isabella.de/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)