Jeg ved ikke helt hvad det vil sige at være Performance Engineer, var det en svær eksamen fra et anerkendt universitet du måtte bestå, eller er det bare noget det du selv eller det firma der har ansat kalder dig.
Jeg synes dælme det er en underlig attitude, at nedgøre andres stilling på den måde. Lucas er yderst kompetent og et meget hjælpsomt menneske, der har endnu ikke været et spørgsmål i forbindelse med vores samarbejde, han ikke har kunnet svare på og en opgave der ikke blev løst perfekt.
Jeg har har været igennem et hav af hostingfirmaer og har endnu ikke oplevet noget der var hurtigere end Hosting4Real og den service der ydes er intet mindre end perfekt.
Hvis man ikke kan få ret, skal det så ende i personangreb? Det er altså på så lavt niveau, så det er latterligt.
Nu skruer i lige fuldstændigt ned for charmen begge 2 og fortsætter den der i privat beskeder, der er ingen grund til at spamme en tråd med jeres fnidder.
Jeg skal li understrege, at jeg intet har forstand på al det tekniske du kommer med, men prøver forstå det så godt som muligt.
Min kundegrundlag vil være både i usa og europa primært. Har hørt om det med Cloudflare løsning, som jeg li prøver at "aktivere".
Du bør helt bestemt finde en dansk leverandør til din løsning. - Og så lade Lundsby & Lucas dele skype kontakt så de kan nørde den der.
Det du måske vil være bedst stillet med er en Dansk Magento Hosting Leverandør med 100% Fokus på Magento. - Som rent faktisk også forstå at udvikle og supportere selve magento. Det er meget praktisk at en support forstår de udfordringer man som bruger af en magento webshop kan have.
Du kan sagtens få en Magento til at loade forsiden på under 1. sekund. OGså magento webshops der kan lidt mere end demo magento webshoppen...
Et andet rigtigt godt test/benchmark værktøj til dig kan være: http://www.webpagetest.org/ der giver en dybere analyse af din webshop.
Jeg skal li understrege, at jeg intet har forstand på al det tekniske du kommer med, men prøver forstå det så godt som muligt.
Min kundegrundlag vil være både i usa og europa primært. Har hørt om det med Cloudflare løsning, som jeg li prøver at "aktivere".
Du bør helt bestemt finde en dansk leverandør til din løsning. - Og så lade Lundsby & Lucas dele skype kontakt så de kan nørde den der.
Det du måske vil være bedst stillet med er en Dansk Magento Hosting Leverandør med 100% Fokus på Magento. - Som rent faktisk også forstå at udvikle og supportere selve magento. Det er meget praktisk at en support forstår de udfordringer man som bruger af en magento webshop kan have.
Du kan sagtens få en Magento til at loade forsiden på under 1. sekund. OGså magento webshops der kan lidt mere end demo magento webshoppen...
Et andet rigtigt godt test/benchmark værktøj til dig kan være: http://www.webpagetest.org/ der giver en dybere analyse af din webshop.
Nils syntes bestemt, at du skal købe din hosting af Nils! (Eller ihvertfald af et firma, der ligner hans meget :-))
Jeg ved ikke helt hvad det vil sige at være Performance Engineer, var det en svær eksamen fra et anerkendt universitet du måtte bestå, eller er det bare noget det du selv eller det firma der har ansat kalder dig.
Jeg synes dælme det er en underlig attitude, at nedgøre andres stilling på den måde
Når han selv bruger som title som et bevis på hans kompetence, så er det selvfølgeligt okay, at spørge indtil hvad der ligger bag.
Men derfor virker det da underligt, når man ellers gør den slags og jeg må indrømme, at jeg ikke forstod det da Lucas første gang begyndte at snakke om min uddannelse og erfaring, og hans egen alder.
Jeg syntes det er godt at dig og Lucas, har et fint samarbejde kørende, og kan hjælpe hinanden. Men det ændre ikke på kvaliteten af hans råd i denne tråd.
Synes Vi alle skal holde en pæn tone. Det er mit første længere indlæg og det gør lidt "ondt " at se at man kaster sådan med mudder, og tænker på egeninteresser. Vi skal alle hjælpe hinanden med viden, og der skal være plads til at rose hinanden, og gi hinanden skulderklap, selvom man er nogens konkurrenter, eller lidt uenig her og der
Men derfor virker det da underligt, når man ellers gør den slags og jeg må indrømme, at jeg ikke forstod det da Lucas første gang begyndte at snakke om min uddannelse og erfaring, og hans egen alder.
Du har en civil-ingeniør uddannelse fra DTU - og mange års erfaring, selvfølgelig, selvfølgelig har du ret.
Og hvad kvalitet er det der mangler? Hvis du faktisk læser hvad jeg har skrevet? :) Hvis du læser, så står der at jeg ville gå mere i dybten, jeg ved skam godt der er billeder der kan optimeres. Og også en del bedre end du kommer ind på - du tilføjer faktisk unødig overhead ved den metode du beskrev, men det ved du jo også
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg syntes hele tråden er blevet lidt for grim, til at jeg gider at være med mere.
Det gode er som sagt at trådstarter endeligt har fået en liste over tiltag som han får sin udvikler til at gennemfører og så vil problemet højest sandsynligt være løst. Endda uden at han skal skifte host og tabe betaling for 3 år.
Jeg syntes der ligger en spændende diskussion i hvornår man skal rette software performance fejl, eller om man skal kaste hardware efter problemet.
Det chokkede mig lidt at jeg kunne komme ind så sent i tråden, og stadigt være den første der foreslår de relativt simple rettelser som jeg ville tro for de fleste webudviklere er åbenlyse. Istedet var der masser af hostere og der blev snakket meget om at hoste et andet sted bruge CDN etc. Altsammen råd, der sagtens kunne være relevante, men aldrig bør følges før de åbenlyse fejl er rettet. Hvis der er nogen der vil diskutterer det i en separat tråd, deltager jeg gerne.