Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Case Study: Hvor stor effekt har øget målretning i Adwords?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg træt af at forklare om fordelene ved øget målretning i Adwords. Derfor laver jeg denne undersøgelse, helst sammen med dig, der skal give et tal for, hvad øget målretning kan spare af udgifter.

Vi har haft stor succes med at forbedre målretningen i Adwords for vores kunder, men sammen med forbedringer i målretningen bliver der normalt også lavet andre forbedringer. Derfor er det svært, at komme med et konkret bud på, hvor meget laverer omkostninger en øget målretning giver.

Ved at deltage opnår du følgende fordele:

- Gratis udvidelse af dine søgeord i en Adwordsgruppe
- Test af, hvad øget målretning giver af forbedring for dig
- Udvidet adgang til undersøgelsen

Hvem er vi?
Vi er en mindre konsulentvirksomhed der hjælper virksomheder med at målrette deres online markedsføring. Vi har specialiseret os i online målretning, og har udviklet flere effektive værktøjer til formålet. Vi implementerer også den øgede målretning, det finder normalt sted i Google Adwords.


For at deltage skal du have:

- En Adwordskonto
- En Annoncegruppe der er: Minimum 3 måneder gammel, har 5 konverteringer den sidste måned og som du gerne vil bruge i undersøgelsen

Hvordan forgå undersøgelsen:

1. For at være med sender du en E-mail til b@keeyword.com med overskriften: ”Den store Adwords målretning undersøgelse”
2. Modtag instrukser om hvordan du giver os informationer, så vi kan målrette din Adwordsgruppe yderligere
3. Indsæt de søgeord, som vi mener, vil målrette din Adwordsgruppe yderligere i en kopi af den oprindelig Adwordsgruppe
4. Efter en måned aflæses resultatet af den sidste uge i Adwords (Pris/Konvertering for de to Adwordsgrupper)

Vi hjælper selvfølgelig gerne med indstillingerne og aflæsningen af resultatet. Enten i form af instrukser eller ved at du giver os adgang til kontoen i et kort tidsrum (alt hvad der bliver ændret i en Adwordskonto kan aflæses under: Værktøjer og Analyse => Ændringsoversigt)

Alle deltagere vil være anonyme i undersøgelsen med mindre andet er aftalt.

Resultatet vil blive offentliggjort her på Amino i denne tråd.

Skriv nu for at deltage i undersøgelsen. Vi laver Adwordsgrupperne efter først-til-møllen-princippet og stopper undersøgelsen når resultaterne har stabiliseret sig eller når vi ikke gider mere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)