Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor tilbyder kapital og support

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug lidt info vedr. de anonyme investorer man kan finde herinde.

Uden at lyde alt for skeptisk overfor mine medmennesker, så er jeg bange for at hoppe i gryden og stå med en lang dryppende næse, hvis jeg kontakter en anonym investor, som så "låner" min ide uden jeg er med på vognen. Ved godt man ikke kan sikre sig i hovede og r.., men hvordan skal jeg gribe det an?

På forhånd tak for jeres svar

:)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47187
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du skal løfte en del af sløret uden at løfte alt. Du får ikke generelt seriøse investorer til at underskrive fortrolighedserklæring (NDA) for så ville de risikere at love fortroligt hed for noget de allerede var i tanker om, eller kom om 3 år i en bedre form

Du er nødt til at enten selv ha penge, eller løbe en vis risiko. Får du hul igennem ved at præsentere din plan så langt du tør, så tag et personligt møde - du tager til investor og beder om bare 20 minutter til gennemgang, og så må du bedømme

DOG - du skal ikke regne med hul igennem med mindre du har opfundet evighedsmaskinen eller kildevand til det evige liv, uden at du har en top forretningsplan og et budget - og det skal meget gerne indeholde det du selv lægger i projektet af risiko kapital eller som absolut minimum fuldtidsarbejde over en længere periode (og så får du nok penge i små etaper) Bare at få investor på en IDE - en ny APP man har i hovedet - uden selv at risikere en masse - tror jeg ikke på

vh

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:20

Hej John

Tak for indspark Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)