Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spritnyt site - feedback ønskes!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun lige været hurtigt inde med mobilen, men umiddelbart synes jeg det ser rigtig pænt og professionelt ud!

I mobilshoppen er der dog lidt problemer med designet, når man vælger 'alle smykker'. Her hopper 'næste' ned under 'forrige' fordi der er 38 sider.
I desktop versionen er menuen Meget utydelig, pga den meget lyse skriftfarve.
Faktisk gælder det næsten alt teksten over velkomstbanneret.

Tillykke med siden:)

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj...

Som udgangspunkt kan jeg godt li' siden - den har en snert af det der "den ligner alle de andre (Prestashop-)webshops", men igen - det er svært at være revolutionerende i shopping-branchen, så det er som sådan fint.

Der er fire små ting, der falder mig i øjnene:

1) Farvevalget er en lille smule for "ferskt", forstået på den måde at der mangler lidt kontrast mellem baggrunden og de hvide tekster; det er kun en lille justering, der skal til. Jeg ved godt der er den der "sort" funktion, men den er lidt svær at få øje på - og det sorte er ikke pænt i forhold til den fine standard-farve.

2) Jeg synes spatieringen (letter-spacing i CSS) mellem bogstaverne i menuen er en lille smule for meget, og det gør at det kan være lidt svært at læse. F.eks. ser det ud til at "FINGERRINGE" til "ANGERRINGE" ;)

3) Helt øverst hopper ordene "Velkommen Gæst, Log Ind" lidt i forhold til resten af linien.

4) Lad nu vær' med at bruge en @gmail.com (eller andre gratis webadresser for den sags skyld)! Det virker uprofessionelt, og når man nu alligevel har været ude at købe domænet, så er det da fjollet at klynge sig til en gratis-mail-adresse.

My two cents. Ellers er det en fin, let overskuelig side, som jeg med garanti ikke tør fortælle fruen om. ;)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig behageligt og overskueligt design, som passer rigtig godt til produktet og virkelig lækre produktbilleder Yes

Dog synes jeg indkøbskurv er for diskret oppe i hjørnet. Den bør træde mere tydeligt frem, så jeg ikke skal lede efter den, når jeg vil betale.

Og så er der nogle grammatiske fejl her og der fx. "diamantslebet oxideret perler" skal være: diamantslebne oxiderede perler (flertal).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)