Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com snylter - hvad gør jeg?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

ivaerksaetter2013:

Hvis billigarganolie.com skulle være en info side om arganolie - er det så en info side om "vores billige argan olie", eller er det en info side der generelt taler om "billig argan olie".

Hvorfor hedder den ikke faktaomarganolie.com eller endnu bedre faktaomarganolie.dk - teksten er da på dansk ?

Hvad er jeres holdning til dette ? Tror I på Morten Kristensen ?

Jeg har ikke kendt til din blog før du skrev nogle meget nedladende emails igår, så hvordan skulle jeg vide, at den var der? Men hvis du mener, at jeg snylter på dit domæne, så snylter du vel også på domænerne arganolie.xx og argan-olie.xx, som alle har været registreret i hele Europa siden 2010-2011...

Jeg har set din blog, og ja de minder da til dels om hinanden, men nu omhandler de sjovt nok samme emne. Det er lidt svært ik at skrive om samme hovedpunkter, når man tager samme emne... 

Iøvrigt kan jeg slet ik se, hvorfor du skal bestemme, hvilke domæner jeg køber, som du jo tydeligvis ville over mail, så længe jeg ikke krænker nogen rettigheder eller overtræder nogen love. Så har jeg vel ligeså meget ret til at købe et domæne, som alle andre? 
Hvis du selv tager et kig på de mange sammenligningssider for mobil telefoner eller internet, så ligner de sjovt nok hinanden, og flere ligger tæt op af hinanden/identiske på domænet, men sådan er gamet...

Jeg har ikke haft nogen intention om at genere eller irritere jer, men det har jeg opgivet at fortæll, for det er jo håbløst at føre en dialog, hvis man kan kalde det det, når der bliver kastet med påstande og udokumenterede fakta mod en, og hvor jeg alligevel er dømt på forhånd... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ivaerksaetter2013:

Morten sælger ikke argan olie i dag men jeg formoder at har planer om at sælge via siden her http://cosmos-co.dk/

Se også http://www.facebook.com/pages/Cosmos-Coeu/524938694204598

På Mortens Google+ profil her http://www.facebook.com/pages/Cosmos-Coeu/524938694204598 

finder man link til

Costomfit.eu

billigarganolie.com/ 

cosmos-co.eu/ 

Hvad der sker med de domæner, det kan kun fremtiden vise... 

Du linker iøvrigt to gange til facebook. Her er G+ siden, hvis alle absolut skal se det Smile

https://plus.google.com/101642983233791905710

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med skulle du selv have købt det tilsvarende .com (og alle andre endelser) hvis du ville have undgået at de blev købt af andre. Uanset om du synes det er unfair eller ej kan du ikke gøre en fløjtende fis ved det, som andre også har nævnt, har du ikke eneret på navnet.

Det bedste du kan gøre er at lave en bedre side end din konkurrent, med bedre indhold, bedre priser, bedre SEO, bedre markedsføring, osv.

Ejer du en pølsebod, lad os kalde den  "Kaspers pølsebod", så kan du vel heller ikke blive tøsefornærmet over at en anden person åbner "Caspers pølsebod" lige henne af gaden fra din bod kan du? Det kaldes konkurrence ;)

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Siden er http://billigarganolie.com, og jeg er den meget grimme person, som har benyttet et domæne til at lave en info side...

Jeg kender ikke til trådstarters site, og både Google og Copyscape kan bekræfte, at der intet lighed er imellem teksterne på de to sider. De ligner måske hinanden, det skal jeg ik udtale mig om, men ham der har skrevet mine herinde fra, har benyttet info fra en fransk og en engelsk side...

Men anyway så tak for de mange mails, truslerne og den nedladende attitude. Det er lige det, som man har lyst til fra et andet firma, når man slet ik kender dem...

PS så er det fedt at trådstarter kalder andre en snylter, når han/hun selv benytter info fra andre sider. Så er vi vel lige meget snyltere formoder jeg?  

holder 100% med dig i denne sag hvordan kan man forstille sig at man kan købe et dk domæne også automatisk gøre krav på alle andre landes domæner er man for fedtet til at hive tegnebogen frem er det jo bare den risiko man løber så stram op og tag ansvar den eneste her der er skyldig er trådstarter 

og hvis fashion-seller havde set den anden side og tænk sådan en laver jeg også var det sku også fint med mig det er foretning der gælder næsten alle kneb

syntes der kan være en temmelig naiv opfattelse af hvordan firmaer skal opføre sig herinde masser af de store firmaer er startet ved at stjæle kunder medarbejder og oplysninger fra andre masser af store firmaer har call center der lokker folk i gælds fælder sådan er spillet og kan man ikke leve med det skulle man måske overveje at lave noget andet 

Don't hate the player, hate the game (ice-t)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige tjekket, og jeg har også domænet billigarganolie.eu...

Nu har jeg sagt det, og så vil jeg gerne frabede mig truende og nedladende mails omkring det domæne fra trådstarter. Og så behøver vi heller ik flere tråde herinde eller andre steder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Var billigarganolie.nu ikke bedre?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tambou.dk:

Var billigarganolie.nu ikke bedre?

Det er bare et domæne. .net .org mm er også ledige... Så der er masser af domæner at tage for TS eller andre, hvis de har lyst...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Over 30 mails og PBs herinde indtil nu med det samme spørgsmål. Så i stedet for at sende alle det samme svar, så benytter jeg lige lejligheden her til at aflive nedenstående påstand!

ivaerksaetter2013:

Morten sælger ikke argan olie i dag men jeg formoder at har planer om at sælge via siden her http://cosmos-co.dk/

Der kommer ingen webshop eller salg på denne side. Så alle der har spørgsmål angående dette, slipper nu for at skrive og spørge Smile

Der er igen tale om en info side, hvor der på et senere tidspunkt kommer nogle informationer på, og det er sådan set alt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flere har spurgt ind til denne tråd, og derfor får den lige en fair afslutning. 

Trådstarter og undertegnet har fundet en fair løsning, hvor domænet overdrages til trådstarter, og jeg i stedet benytter domænet http://fakta-om-argan-olie.dk 

Så skulle alle være glade, og jeg slipper for flere spørgsmål om indlægget Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)