Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du forslag til forbedringer og tilføjelser af min forretningsidé?

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den beskrivelse så tyder det meget på et pyramide spil og det er vildt ulovligt

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er pyramidespil egentlig ulovligt?

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så også løgn fra min vens side, når han siger, at der ikke er tale om, at der ikke er risici involveret? Og er det ligeledes løgn, når han tilmed siger, at det aldrig vil gå galt, fordi han ikke går konkurs?

Er det ikke snarere spørgsmål, om man er en af de få, der tjener på det, eller en af de mange, der taber på det? Og er der andre steder, hvor man kan tjene så meget på så kort tid uden risici?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt så er pyramidespil ulovlige for det kun er dem der sidder i toppen af pyramiden der har en reel chance for at tjene penge, alle der er nede i bunden skal finde andre at sælge ideen til, og da der ikke er en konkret vare at sælge så er det en pyramid med det ene formål at sende penge op til toppen.

Jeg skal ikke kunne sige om det er lovligt eller ej, da jeg ikke kender alle detaljerne i det din ven arbejder med.

Der er altid en risiko når man søtte penge ind i et projekt, det er bare et spørgsmål om det er en risiko der er mulig at beregne og som man er villig til at sige ja tak til at gå ind i.

Som du har beskrevet det omkring din ven og du ikke stoler helt på ham .... så er det enkelt .... hold dig væk

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg også, for så godt kender jeg ham heller ikke.

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)