Ja jeg har i godt en uge nu døjet med at få paypal til at virke, det var åbenbart fordi jeg er kommet til at slå noget "bloker krypteret til" (der stod noget mere) Så nu er min webshop endelig klar til kunder, det glæder jeg mig til. Og ja jeg ved godt at hvis jeg skriver jeg gerne vil have feedback, skriver i alle sammen at jeg mangler et logo, det kommer desværre først om 14 dage, da jeg skal have min kusine til at hjælpe mig. Men er der ellers noget jeg kan forbedre i min webshop? www.Juillet.dk |
Hej og tillykke med shoppen.
Jeg synes der er en del der kan forbedres. Jeg startede med at skimme siden for de vigtigste ting, og kurven var ikke hvor kurven burde være (øverste højre hjørne) - Hvorfor har du valgt at lægge den i øverste venstre hjørne?
Når man åbner siden lander man vel på en slags introside - Hvad skal denne side gøre godt for? Du byder velkommen, men jeg er som kunde, fløjtende ligeglade med velkomstsider. De er bare en forhindring på min vej ind for at købe noget. Få folk ind på forsiden af shoppen istedet - så kan du starte med at sælge noget i stedet for at håbe at de klikker videre ind til shoppen som nu.
Under handelsbetingelser er der et kæmpe banner - for twilight. Hvis jeg ser det på en smykkeshop så smutter jeg ret hurtigt. Det er ret uprofessionelt. Du har samme type banner liggende på "om mig" siden.
Når man kommer ind på forsiden af webshoppen har du en introtekst mere: "Velkommen i webshoppen" - igen jeg er ret ligeglad som kunde. Vis mig det, jeg er kommer ind på din shop efter - Du vil sælge smykker, så start allerede her med at smide produkter i hovedet af folk.
Du skal have kigget på SEO og dine sidetitler - alle sidder hedder lige nu: "Juillet" -meget kritisk at du får rettet dette til hvis du vil findes på google. Sørg for at få nogle relevante links ind til din shop: Du vil gerne sælge armbånd og jeg vil gerne sælge golfbolde med logo. Så fik vi begge et link på relevante ord lige der..
Det var lige de første ting jeg har kigget på, men kan givetvis finde en del mere - dog synes jeg, du bør ændre de ting jeg nævner her.