Jeg tror du har fået linket før - men eller HER ER DET igen - det viser hvad man betaler skat af - og det er mere kompliceret end du lige forklarer. Linket omfatter I/S fuldt ud. Du kan drive I/S i VSO og gør du det, skal du kun betale selskabsskat af den del du ikke hæver. LINK TIL VSO - læs linket og du vil forstå ved at bruge den kommer I/S i princip til at skatte som ApS vil du se - og i så fald kun betale selskabsskat hvis ikke man hæver penge - helt som ApS hvor man kun betaler indkomstskat når man hæver løn. Det vil betale sig for dig at bruge tid på de to links som er holdt i hverdagssprog - og så tage en revisor ind over når du selv ved en god del, og få den rigtige beslutning - det er dumt at spare tid på at springe hurtigt forbi her i den indledende fase god vind med det vh |
Det vil betale sig for dig at bruge tid på de to links som er holdt i hverdagssprog - og så tage en revisor ind over når du selv ved en god del, og få den rigtige beslutning - det er dumt at spare tid på at springe hurtigt forbi her i den indledende fase
Jeg siger mange tak for dine links. Og jeg snakker med en revisor om det.