Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til niche

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle aminoer!
Da jeg skal til at starte med en hjemmeside har jeg et par spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med!:)

Jeg skal have fundet mig en niche som er meget svær synes jeg... Har dog læst det skal være et smalt emne da der så er mere sandsynlighed for besøgende!

Det jeg håbede på var om i havde et par forslag til en niche som er god søgning på og som kan give en ok indtjening :) har dog kigget på partner ads emner men kan stadigvæk ik vælge da jeg er ny indenfor emnet!

Det andet er en hurtig ting, er det gratis at få partner ads op på ens website(er det eneste man skal betale penge for, er en hjemmeside, er det rigtigt?)
Mvh Adam

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:47

Hej Adam,

Det vil være en del nemmere at hjælpe dig, hvis du skrev lidt om dig selv og hvad du interesserer dig for. Hvis du vælger en niché, DU virkelig brænder, så er der efter min mening meget større chance for succes.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 10:14

Jeg har meget stor interesse for træning og fitness hvis det kan hjælpe :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 12:11
Tilmeldt 21. Feb 13
Skrevet kl. 12:52

Hvis du virkelig vil finde en god niche, så find noget som du har en interresse for. Du må have en hobby eller noget du kan lide. Det gør det langt nemmere at skrive om, og bibevare ilden for projektet.

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 13:15
Hej hr gren. Mange tak for svaret, jeg interssere mig meget indenfor fitness og træning men siden det skal være et smalt emne så det kan komme på Googles først side, jeg ved virkelig ik hvilken under emne dette skal være..
Har du nogle råd til mig?:)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 18:04

Fitness nichen er fin og der findes mange webshops som køre affiliate. Konkurrencen er vidst også lidt højere kontra andre markeder. Jeg synes du skal besøge de webshops der er på partner Ads. Finde et produkt som går igen på 2-3 webshops. Som har okay søgninget på Google og en okay salgspris. Jeg ved du interesserer dig for fitness og jeg startede selv sådan med en side om lystfiskerartikler. Jeg tjente bare ikke rigtig nogle penge. Det kan godt være sjovt at skrive om andre ting end ens interesser og man skal jo sikkert også i gang med andre sider senere hend. God fornøjelse

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)