Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af billig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer!

Da jeg skal til at oprette mig en hjemmeside så jeg kan lave affiliate marketing, så vil jeg gerne finde mig en billig en som har de nødvendige tools til at designe den med...

jeg har kigget lidt rundt og de sider jeg har kigget på, koster f.eks. 10 kr. i måneden og 70 kr. i oprettelse, men jeg bliver nød til at betale for 12 måneder på en gang...

Er der ingen steder hvor jeg kan betale en måned ad gangen? 

Vh. Adam :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:00

Nej, det kan ikke betale sig men skriv gerne til mig i PB så skal du få et godt tilbud 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:00

Det er vel kun webhotel du får til den pris? Hvad så med selve hjemmeside?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:05

Hej henrik, tak for svaret, men jeg kan ikke skrive PB til dig, ved ikke lige helt hvorfor :-/
Men da dette er min først hjemmeside så har jeg ikke så mange penge til at lægge ud med.
Vh. Adam

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 23:16

WordPress er gratis og glimrende til lave en affiliate hjemmeside. I øjeblikket kører surftown med kampagne hvor du kan få plads på et webhotel for kun 1,- for et år, så bliver det vist ikke billigere. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:29

Vil det så være muligt at rykke sit/sine hjemmesider over på et andet webhotel efter det år? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)