Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi ikke selv få lov at bestemme auto betaling ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver svært for amino at styre, hvis plussernes fordele, skal slås fra og til hele tiden. Men det kunne være rart med en månedlig autobetaling.

Så binder man sig ikke så længe af gangen, og abonnementet bliver nok også mere spiseligt for de unge aminobrugere.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:50

Vi har valgt at holde det hele simpelt.
Er der for mange valgmuligheder forvirrer det folk og skaber grobund for flere fejl.
Det vi har nu fungerer næsten fejlfrit og giver os minimal administration og det er med til vi kan holde prisen så langt nede som vi kan.
Men alle jeres forslag lytter vi til!

De bedste hilsner

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:56

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg tror det bliver svært for amino at styre, hvis plussernes fordele, skal slås fra og til hele tiden. Men det kunne være rart med en månedlig autobetaling.

Gud ved hvordan Skype, shutterstock og alle de andre styre dette, de har trods alt lidt flere "kunder" end her på Amino.

/

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:01

Martin Thorborg:
Er der for mange valgmuligheder forvirrer det folk og skaber grobund for flere fejl.

Nu har jeg været medlem her en del år efterhånden, jeg vidste ikke før nu at jeg ikke kunne fravælge at i hæver automatisk på min konto, jeg var heller ikke klar over at jeg så skulle sende mail til supporten hvis jeg ønsker at ændre mit abb.

Martin Thorborg:
Det vi har nu fungerer næsten fejlfrit og giver os minimal administration og det er med til vi kan holde prisen så langt nede som vi kan.

Hvis nu i pludselig fik henvendelser fra 40% af alle dem der betaler, så fik i nok at se til, dog må jeg konstatere via denne tråd at jeg er alene med mine synspunkter, set i det lys ja sp ville jeg heller ikke ændre det, det giver jo alligevel mere salg på bundlinjen:)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:03

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg tror det bliver svært for amino at styre, hvis plussernes fordele, skal slås fra og til hele tiden.

Det er heller ikke det jeg lægger op til, jeg lægger op til du selv skal bestemme om du vil klare den betaling selv eller det bare skal ske automatisk, det har intet med fordelende at gøre.

/allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:07

DesignYOU:
Gud ved hvordan Skype, shutterstock og alle de andre styre dette, de har trods alt lidt flere "kunder" end her på Amino.

De har nok mere end 6 ansatte vil jeg tro...

Og jo da, vi kunne sagtens lade folk selv styre om de ville betale automatis eller ej, men det ville betyde et større frafald på Plus og vi ville derfor skulle sætte prisen op :-)
Amino er en forretning og jeg er sikker på at det vi gør nu er det optimale for Amino og da vi bruger så godt som alle penge vi får ind på at forbedre Amino, vil jeg påstå at det også er bedst for dig :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:29

Martin Thorborg:

Klart, men nu kan jeg slet ikke se hvorfor den løsning jeg foreslår skulle give mere administration in the first place :)

/allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Martin Thorborg:

Klart, men nu kan jeg slet ikke se hvorfor den løsning jeg foreslår skulle give mere administration in the first place :)

/allan

Allan, alt tager tid.
Først skal det programmeres, det tager vel nogle timer.
Og så skal der endnu et punkt ind i en eller anden menu, som skal laves så det ikke forvirrer og så skal vi lave et forløb af mails der forklarer folk at deres abb. løber ud osv.
Alt i alt en lille uges arbejde med test etc. kun for at få lavere omsætning, giver det mening ?

De bedste hilsner

Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:48

Lad nu være med at tale uden om jeg taler ikke om selve udviklingen af det men administration efterfølgende, som der var en der antydede ville stige.

Vi er enige om det ikke vil give mening for Amino at lave om med et mindre salg, det er heller ikke det jeg angriber nok mere at man ikke kan fravælge det.

/allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:52

Jeg taler ikke uden om.
Hver gang du laver en ekstra mulighed, så giver det mere support og længere er den ikke.
Der vil være folk der kommer til at melde sig fra og nu vil melde sig til, der vil være folk der vil bruge mulighede, men ikke kan finde den og jeg kunne blive ved.
Tro mig, vi ved alt om hvad det vil sige at supportere brugere, vi har 25.000 besøg om dagen :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)