Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke programmer benytter i jer af?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Dette er selvfølgelig til jer der allerede har en shop af en art.

Hvilke regnskabs- & administationsprogrammer bruger i - fordele & ulemper? Vil gerne have noget simpelt, men godt kørende og tilstrækkeligt dækkende for en ny opstartet virksomhed som min.
Håber der sidder nogle garvede gutter derude som kan hjælpe mig.

Hav en fortsat god aften! 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 21:59

Jeg har den sidste månedstid prøvet simpeltregnskab.dk, det er virkeligt let og enkelt. Jeg går dog over til bare at bruge excel her når min prøve periode uløber grundet økonomi

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:09

Billysbilling er simpelt og nemt. Vi bruger det selv og kan varmt anbefale dig det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 22:14

Bruger E-conomic. Det fungerer godt, og kan tilpasses på mange måder. De har en række "apps" der kan knyttes til som udvider standardfunktionaliteten.

Det starter ved 149 kr om måneden, så hvis prisen er væsentligste parameter, skal du måske kigge på andre.

Har du webshop, findes der desuden løsninger til at integrere E-conomic med flere forskellige shopsystemer.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:05

Hej Lasse,

Vi kører (sjovt når nu vi arbejder med det) Microsoft C5, som vi har rettet til på den måde at hver gang vi opretter en ordre generer den en mappe til ordren i Dropbox. På den måde holder vi alt det økonomiske omkring ordren inden i C5, men kan samtidig finde filer og alt andet til opgaverne i Dropbox og tilgå tingene fra diverse arbejdsstationer og mobile enheder.

Det fungerer faktisk ret godt og så er det kun dem der skal prissætte opgaver og så videre der har behov for adgang til C5.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:10

Vi bruger;

C5 til regnskabsprogram
Consignor til pakkelabels
Magento til webshop
Quickpay til betaling i webshoppen

Alle delene er integreret med hinanden og set i bakspejlet ville jeg nok have valgt en anden løsning end C5.
det fungere rigtig fint, men synes hele tiden man skal tilkøbe ekstra databaseplads, statistikmoduler osv osv - som vi hver gang bliver bonget for og maneg af tingene skal vi betale et årligt gebyr for - så det har vist sig at være en ret dyr løsning..
Men det fungere som sagt fint, og det har været forholdsvist simpelt (men igen dyrt) at integrere alle programmerne med C5.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 14:46

Hej

Vi har ikke en shop, men dog mange af de samme opgaver i dagligdagen

En hel række af systemer bruger vi dagligt, hvor det vigtigste er at de snakker godt sammen i en integreret løsning.

Regnskabsprogram er e-conomic

Styring af salg og kundekontakter bruger vi Clickmate CRM som er centrum i vores IT-løsning med integrationer til alle sider

Mailsystem er Gmail

Dokumenter, drev og kalender er Google apps

Wordpress til hjemmesiden

Zopim som chat-service på hjemmesiden

Efterhånden som vi har fået det meste til at snakke samme, har vi en komplet online administrationsplatform.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)