Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af Responsive design til Drupal template

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er igang med at udvikle en musiksøgemaskine til "Best buy & Hard to find music" (se Demo på www.airplaymusic.dk). Vi bruger det fremragende CMS-system Drupal og har derfor også bygget vores design udfra en Drupal template. Denne er ikke baseret på Responsive design, og er spørgsmålet er derfor nu hvordan vi tilføjer Responsive design nu ? Skal vi indbygge dette i eksisterende template, eller evt. finde anden Drupal template der er baseret på Responsive design og indbygge vores nuværende design der ? Giv også gerne et overslag på pris for forslag.
Pft.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Det nemmeste er at indsætte jeres design som subtheme til Omega themet, som er en fuld responsive løsning med mange indstillingsmuligheder i backenden.

Jeg tager 5.000 kr. inkl. moms for at programmere et færdigt design som responsive subtheme.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 08:29

Hej Karsten,

Tak for info. og "tilbud", det vil vi overveje. Du må gerne skrive en mail til mig uh@airplaymusic.dk med tilbud og dine kontaktinfo.

M.v.h. Airplay Music / Ulrik Hermansen  

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:57

Airplay:
evt. finde anden Drupal template der er baseret på Responsive design

Det kommer an på hvad i vil smide i af penge, der findes jo en del templates her til 45-55$ som kan rettes til hvilket nok bliver den billigste løsning. Jeg formoder jeres side er helt ny og ikke kendt, så ville jeg nok gå efter en template som i selv kan installere og evt finde en der kan tilrette.

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Fra  www.openUsource.com Skrevet kl. 11:23

Hej Ulrik

Sidens layout er jo simpelt/enkelt opbygget. Det optimale vil være at bygge et theme til lige netop din side.
Vi kan bygge det til dig og dermed spare en masse "ekstra-kode" fra det pet-theme du ellers vil vælge.
Så får du en løsning der er 100% syet til dit site - og vi kan tilbyde at lave det 100% responsive.

Et link der beskriver vores design-process:
http://www.openusource.com/drupal-design-processen

Sådan her arbejder vi:
http://qvist.openusource.com

Mvh

Daniel Qvist // Web Designer -> http://www.openusource.com
2445 1926 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Fra  DROPPIN STUDIO Skrevet kl. 11:48

Først og fremmeste er det et design simpelt og minimalistisk design i har smækket på siden :)

Så jeg ville ikke skifte over til et købt tema, men derimod forsætte med jeres design. 

Det er faktisk forholdsvis simpel at tilpasse jeres design, og Karstens metode er lige ud af boksen. 

Du kunne starte med at ændre din CSS til at benytte %, rem og vw som enheder for størrelser, det vil gøre meget :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)