Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af pakker

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver fordi min far overvejer at starte webshop

Han har allerede en fysisk butik, hvor han sælger potteskjulere, krukker, og andet mere eller mindre "skrøbeligt" materiale. Der vil altså være nogle specielle forbehold som skal tages i forbindelse med forsendelse og GLS kan derfor ikke lige umiddelbart bruges, da de ikke kan tage hensyn til, hvad der er i pakkerne og vi derfor risikerer, at varen vil gå i stykker.

Jeg vil derfor høre, hvilke alternativer i har til distributionsfirmaer? Da han har en fysisk butik i forvejen forventer han ikke det helt store salg online, da hans fokus stadig vil være på den fysiske butik, men han kunne godt tænke sig at begynde på online, men der vil nok maks blive tale om én pakke om dagen, som vil skulle sendes. Håber der er nogen, som har nogle gode forslag.

På forhånd tak

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se hvorfor gls ikke skulle fungere , pak tingene ordentligt ind og fyld skum i kassen ? Mvh Michal

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Tak for svaret

Jeg ringede til GLS for at snakke med dem om det og manden jeg fik fat i sagde at det som minimum vil kræve en speciel indpakning. (Det var fx ikke nok med almindelig pap, men det skulle være noget ekstra tykt så det kunne holde til noget) tænker også selv lidt, hvor slemt de kan behandle pakkerne men ved ikke helt og derfor jeg gerne vil høre om nogle alternativer og måske hvad folk tænker omkring muligheden ved GLS.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 16
Fra  DH Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe!

Jeg driver selv en webshop og sender derfor også pakker afsted. De er dog ikke skrøbelige men til gengæld meget aflange.

Jeg mindes at Post Danmark har en mulighed for at man kan få dem til at håndterer pakken ekstra forsigtigt men jeg ved det dog ikke og slet ikke hvad det koster.  Du nævner GLS som udelukket, men jeg tror dog at samtlige af de store på markedet håndterer pakkerne ret ens. (Dog er jeg enig i at GLS har været i fokus for dårlig håndtering)

Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at ringe til Post Danmark og spørge dem ad. De plejer at være til at snakke med! Derudover ville jeg benytte mig at ekstra meget bobleplast og skum osv. 

- Emil 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Tak for din kommentar.

Det kunne være en mulighed at kontakte Post DK, tænkte dog umiddelbart, at de er ret dyre.

Jeg ved ikke om GLS er udelukket, men umiddelbart tænker jeg, at når de selv siger, at det nok ikke vil være noget, som man skal sende med dem medmindre at man laver en rigtig god indpakning, uden at kunne forklare mere om, hvad dette indebærer, så tænker jeg lidt, at det måske ikke er det rigtige firma at sende varerne med.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu foreslå at I skal prøve at kontakte Brink Transport på 74835012 og lave en aftale!!

Og udlandet med Nordic Logistic solutions gmbh

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der efterhånden af alternativer tilbage som leverer til både private og erhverv herhjemme ?

P.D.

GLS

ZAP

Bring

er der andre alternativer ?

 

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt dækket ind med GLS og Postdk. Køb nogle kraftigere kasser end normalt. De koster ikke meget mere end de normale. Som en skriver så fyld skum i. Eller andet form for kassefyld. Søg leverandører af kasser og kassefyld på nettet. Så er i godt hjulpet. Dyre ekstra forsigtig forsendelser vil gøre fragten for dyr. Jeg kender til at store mængder forsendelser med væsker i glas let kommer frem fra webshops med kun ganske få uheld via f.eks Postdk. Og de sendes kun i almindelige kasser hvor der er godt med kassefyld i.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Post DK har ikke forsigtigheds pakker mere.

Mange hilsner
Mads

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar. 

Jeg vil snakke med min far om det og så må vi se, hvad det ender med, men tror vi genovervejer GLS eller post DK. Så er DGS havde en ordning, hvor man kunne sende ekstra billigt via dem eller sådan noget. Er der nogen af jer som kender til det?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)